eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiWYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133

1.4.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 22 733 72 00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122958

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00122905

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja bazy danych o wyniki tej modernizacji na obszarze obrębów ewidencyjnych Macierzysz i Wieruchów w gminie Ożarów Mazowiecki w powiecie warszawskim zachodnim.
Szczegółowy opis przedmiotu dla 2 części zamówienia zawiera „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Macierzysz (0009) i Wieruchów (0024) w gminie Ożarów Mazowiecki (143206_5), w powiecie warszawskim zachodnim”, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ oraz „Warunki techniczne wykonania prac”, stanowiący załącznik nr 14 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi badań katastralnych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi pomiarowe

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2024-11-12

Po zmianie:
2024-12-06

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
107119,47

Po zmianie:
122335,80

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:
2024-11-12

Po zmianie:
2025-02-11

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
w związku z okolicznościami, których Zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a także w związku z pismem Wykonawcy z dnia
10 maja2024 r. i podpisanym obustronnie Protokołem konieczności Zamawiający wydłużył ltermin realizacji zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
a) datę 24.06.2024 r. zmienia się na datę 2.08.2024 r
b) datę 26.08.2024 r. zmienia się na datę 18.10.2024 r.
c) datę 6.12.2024 r. zmienia się na datę 3.02.2025 r.
ynagrodzenie wypłacane będzie w 2 częściach na podstawie faktury VAT, wystawionej po
wykonaniu:
a) etapu I i II– w wysokości 73 800.00 zł brutto
b) etapu III – w wysokości 48 535.80 zł brutto
Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT na kwoty, o których mowa w ust. 1a będą
Protokoły odbioru dla poszczególnych etapów z oceną pozytywną.
Wykonawca każdorazowo wystawi fakturę VAT na kwotę wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust.
1a po wykonaniu prac i otrzymaniu pozytywnych „Protokołów odbioru” odpowiednich etapów,
podpisanych przez Zamawiającego, nie później niż 5 dni od daty jego otrzymania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.