eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn › Termomodernizacji Budynków Użyteczności Publicznej We Wsi Morzeszczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacji Budynków Użyteczności Publicznej We Wsi Morzeszczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12

1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585362724

1.5.8.) Numer faksu: 585362792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3e7c5ab-9b14-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacji Budynków Użyteczności Publicznej We Wsi Morzeszczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e7c5ab-9b14-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017092/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użytecznosci publicznej we wsi Morzeszczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Morzeszczynie
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej i sanitarnej.
W ramach branży budowlanej do wykonania są między innymi następujące roboty :
1.1. Ocieplenie fundamentów części budynku
1.2. Wykonanie nowej opaski wokół budynku
1.3. Wykonanie elewacji w tym między innymi :
- wymiana okien wraz obróbką oraz montażem parapetów wewnętrznych
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi EPS70 o współczynniku przewodności 0,033 W/mk
grubości 15 cm - 698,172 m 2
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi EPS70 o współczynniku przewodności 0,033 W/mk
grubości 10 cm - 136,450 m 2
- mocowanie profili elewacyjnych – parapety z blachy
- wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej - 931,908 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych z tynku
mineralnego lub akrylowego - 834,622 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ościeżach - 97,286 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z tynku mozaikowego – cokół - 136,450 m2
- wykonanie na elewacji wzorów regionalnych zgodnie z rysunkiem elewacji
- wykonanie napisu „Gmina Morzeszczyn” na elewacji - litery w systemie 3D
1.4. Wykonanie orynnowania w tym :
- rozebranie starych rur spustowych oraz rynien
- montaż nowych rur spustowych i rynien
- rozebranie starych obróbek blacharskich
- wykonanie nowych obróbek blacharskich
1.5. Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów
1.6. Wykonanie izolacji stropodachu granulatem z wełny mineralnej o gr. 15 cm metodą
wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 507,00 m2
1.7. Naprawa i malowanie powierzchni kominów
1.8. Ustawienie rusztowań
1.9. Wykonanie zadaszenia od strony podwórka o konstrukcji aluminiowej pokrytej panelami poliwęglanowymi
bezbarwnymi o gr. 10 mm wraz z orynnowaniem o wymiarach 2,30 x 4,20
1.10. Demontaż zbędnych instalacji na elewacji budynku oraz demontaż i ponowny montaż elementów ważnych
dla funkcjonowania budynku (loga fim, tablic informacyjnych , oświetlenia, punktów monitoringu)

W ramach branży sanitarnej do wykonania są między innymi następujące roboty :
1.11. Demontaż starego kotła na pellet
1.12. Montaż nowego kotła na pellet o mocy 100 kW + zbiornik opału ok. 400 kg
1.13. Rurociągi w instalacjach CO z rur stalowych Ø 80 o połączeniach spawanych na ścianach budynku
1.14. Zabezpieczenie termiczne powrotu kotła
1.15. Płukanie instalacji

2. Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej przy
Szkole Podstawowej w Morzeszczynie
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej .
W ramach branży budowlanej do wykonania są między innymi następujące roboty :
2.1. Ocieplenie fundamentów
2.2. Wykonanie nowej opaski wokół budynku
2.3. Wykonanie elewacji w tym między innymi :
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi EPS70 o współczynniku przewodności 0,033 W/mk
gr. 15 cm - 459,03 m2
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi EPS70 o współczynniku przewodności 0,033 W/mk
gr. 10 cm - 42,993 m2
- mocowanie profili elewacyjnych – parapety z blachy
- wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej – 497,111 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych z tynku
mineralnego lub akrylowego - 459,03 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ościeżach - 38,108 m2
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mozaikowego – cokół
2.4. Wykonanie orynnowania w tym ;
- rozebranie starych rur spustowych oraz rynien

- montaż nowych rur spustowych i rynien
2.5. Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów
2.6. Wykonanie izolacji stropodachu w tym :
- gruntowanie połaci
- krycie dachów papą termozgrzewalną DKD Styropapa – Styropian laminowany papą o gr. 11 cm o
współczynniku przewodności 0,031 W/mK - 322,00 m2
- pokrycie dachów papą zgrzewalną
- wykonanie obróbek blacharskich, obróbek dachowych murów ogniowych, obróbki dachowe kominów
2.7. Naprawa schodów przy sali gimnastyki korekcyjnej
2.8. Ustawienie rusztowań
2.9. Demontaż zbędnych instalacji na elewacji budynku oraz demontaż i ponowny montaż elementów ważnych
dla funkcjonowania budynku (loga fim, tablic informacyjnych , oświetlenia, punktów monitoringu)

3. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Morzeszczynie

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej i sanitarnej
W ramach branży budowlanej do wykonania są między innymi następujące roboty :
3.1. Wykonanie nowej elewacji w tym między innymi :
- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi EPS70 o współczynniku przewodności 0,033 W/mK gr. 15
cm - 217,310 m2
- ocieplenie ścian ościeży, wystających gzymsów, słupów
- mocowanie profili elewacyjnych – parapety z blachy
- opierzenie cokołu, obróbka blacharska z blachy powlekanej
- wymiana części okien wraz z obróbką
- nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej - 252,205 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych z tynku
mineralnego lub akrylowego - 217,310 m2
- wykonanie wyprawy cienkowarstwowej na ościeżach - 34,895 m2
- wykonanie okładzin cokołu płytami imitującymi beton - 37,235 m2
3.2. Wykonanie orynnowania w tym :
- rozebranie starych rur spustowych oraz rynien
- montaż nowych rur spustowych i rynien
- rozebranie starych obróbek blacharskich
- wykonanie nowych obróbek blacharskich
3.3. Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów
3.4. Wykonanie izolacji stropodachu granulatem z wełny mineralnej o gr. 15 cm metodą
wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 131,516 m2
3.5. Naprawa i malowanie powierzchni kominów
3.6. Wykonanie robót uzupełniających w tym :
- czyszczenie i malowanie balustrady schodów
- czyszczenie i malowanie konstrukcji windy
- czyszczenie i malowanie konstrukcji schodów
- montaż daszku szklanego
3.7. Demontaż zbędnych instalacji na elewacji budynku oraz demontaż i ponowny montaż elementów ważnych
dla funkcjonowania budynku (loga fim, tablic informacyjnych , oświetlenia, punktów monitoringu)

W ramach branży sanitarnej do wykonania są między innymi następujące roboty :
3.7. Demontaż starego kotła na węgiel
3.8. Montaż nowego kotła na pellet o mocy 25 kW
3.9. Rurociągi w instalacjach CO z rur stalowych Ø 25-32
3.10. Montaż filtroodmulacza magnetycznego DN 32
3.11. Montaż pompy obiegowej o wydajności do 4,5 m3/h
3.12. Płukanie instalacji

UWAGA: Kolorystykę elewacji, napisów , grafiki regionalnej oraz obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym.

4. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, STW i ORB oraz
przedmiarach , które stanowią załączniki do niniejszej SWZ . W przypadku rozbieżności w ustaleniach
poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-ryczałtowej obowiązuje zakres najszerszy i
najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie,
wpisem do zeszytu/dziennika budowy.
5. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie
może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są
odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na
podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1794916,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRAWNIK" Sławomir Hildebrandt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593 229 71 59

7.3.3) Ulica: Rzeżęcin 33

7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-132

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.