Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066213/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00077616/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00085227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 111
1.5.2.) Miejscowość: Bestwina
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c9fb61-93d9-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej w Janowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066213/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej wraz z zapleczem w tym częścią szatniowo- sanitarną przy Szkole Podstawowej w Janowicach.
a) Dane techniczne obiektu: pow. użytkowa 1061,57 m2, pow. ruchu 108,65 m2, pow. zabudowy 992,10 m2, kubatura 8813,00 m3, maks. wysokość 10,16 m. Wejście do położonej na parterze sali będzie bezpośrednio z zewnątrz lub łącznikiem z istniejącego budynku szkolnego. Na parterze znajdą się pomieszczenia szatni, sanitariatów, magazyn na sprzęt sportowy, pomieszczenia porządkowe oraz pokój trenera. Sala gimnastyczna o wymiarach 21 x 32 m połączona będzie z zapleczem. W sali zakłada się boiska do koszykówki o wymiarach 15 x 28 m oraz do siatkówki 9 x 18 m. Z sali prowadzą 3 wyjścia na zewnątrz, główne z komunikacji budynku oraz 2 ewakuacyjne prowadzące bezpośrednio na zewnątrz obiektu.
Na piętro prowadzić będzie klatka schodowa oraz dźwig platformowy dla osób niepełnosprawnych. Na piętrze zlokalizowane będzie pomieszczenie siłowni, pokój biurowy, archiwum oraz balkon z widokiem na sale.
b) Zakres prac obejmuje w szczególności: - roboty zabezpieczające, przygotowawcze i związane z organizacją placu budowy; - roboty rozbiórkowe i ziemne; - roboty budowane – stan surowy otwarty z dachem,
- roboty budowlane - stan wykończeniowy: ślusarka okienna, stolarka drzwiowa aluminiowa wewnętrzna + zewnętrzna, - roboty związane z elewacją, - wykonanie windy dla niepełnosprawnych, - wyposażenie socjalne sali: wyposażenie dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie socjalne zaplecza sali, wyposażenie wg instrukcji ppoż,, - wyposażenie sportowe sali,
- roboty związane z nawierzchniami utwardzonymi: budowa chodnika, droga pożarowa, - roboty instalacyjne elektryczne w tym: budowa rozdzielni, prowadzenie przewodów, podłączenie urządzeń technicznych, instalacja uziemiająca, odgromowa, instalacja gniazd, instalacja oświetlenia,
- roboty instalacyjne sanitarne w tym: instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. zasilanie grzejników, instalacja c.t. - zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych, instalacja wewnętrzna gazu, kotłownia gazowa, przyłącze wodociągowe i hydrant zewnętrzny i wewnętrzne, wentylacja mechaniczna, wentylacja naw. wyw. sali gimnastycznej, wentylacja naw. wyw. siłowni, wentylacja naw. wyw. szatni i łaźni, wentylacja wywiewna z węzłów sanitarnych, wentylacja wywiewna biuro archiwum, kanalizacja deszczowa, - i inne pozostałe prace wynikające z dokumentacji technicznej.
c) Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.: − dokumentacji projektowej (obejmującej projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, dokumentację geotechniczną, projekty branżowe), − specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż,
− opis przedmiotu zamówienia, − przedmiarach robót. d) Uwaga: Zgodnie z zapisami umowy Wykonawca zobowiązany będzie w dniu zawarcia umowy do złożenia kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej, który będzie odzwierciedlał ceny zawarte w formularzu wyceny zamówienia składanym wraz z ofertą. e) Załączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
f) Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z dokumentacji, o której mowa powyżej. g) Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego.
h) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakimi muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. i) Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne”, Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnych produktów przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza, że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. j) Zgodnie z art. 101 ust.4 ustawy Pzp, w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej, przedmiarach lub specyfikacjach, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w każdej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. k) W przypadku określenia w przedmiarach robót Podstaw wyceny (np. KNR) należy to odczytywać wraz z wyrazem „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6904509,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10435000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6904509,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robór Budowlanych "BESKID" Nr VI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070394869
7.3.3) Ulica: Żywiecka 13
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne - "EL-GAZ" Sp. z o.o.ul. Wita Stwosza 11b, 43-300 Bielsko-Biała
instalacje elektryczne - "Karo Elektro Plus" Sp.z o.o., ul. Legionów 93, 43-300 Bielsko-Biała
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6904509,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.