eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa stołu operacyjnego dla Zakładu Endoskopii Zabiegowej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122578 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stołu operacyjnego dla Zakładu Endoskopii Zabiegowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746489700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stołu operacyjnego dla Zakładu Endoskopii Zabiegowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937d1bed-d021-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/25/TP-25/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stół operacyjny
Parametry

LP. Wymagane funkcje, parametry, warunki Wymagane parametry Oferowane parametry
1. Stół do operacji i badań w zakresie chirurgii naczyniowej, endoskopii, angiografii TAK
2. Konstrukcja stołu ze stali nierdzewnej. Stal o bardzo dobrych właściwościach antykorozyjnych i kwasoodpornych, gatunek stali: AISI 316L , polskie oznaczenie 00H17N14M2
Nie dopuszcza się do zaoferowania stołów wykonanych z gorszych gatunków stali nierdzewnej (o mniejszej zawartości chromu, niklu, manganu i molibdenu).
Ze względu na zapewnienie odpowiednich warunków do dezynfekcji oraz ograniczenie potencjalnych ognisk bakterii nie dopuszcza się do zaoferowania stołów z tworzywowymi osłonami przy połączeniu blatu stołu z kolumną TAK
3. Ergonomiczna podstawa stołu pokryta włóknem węglowym. TAK
4. Blat stołu jednosegmentowy, wykonany z włókien węglowych, przenikalny dla promieni RTG z możliwością monitorowania ramieniem C całej długości pacjenta. TAK
5. Blat wykonany z materiału gwarantującego bardzo małe napromieniowanie pacjenta oraz personelu podczas wykonywania zdjęć RTG – maksymalny ekwiwalent aluminium MAE nie większy niż 0,5 mm Al.
W celu maksymalnego ograniczenia dawki promieniowania RTG dla pacjenta i personelu oraz eliminacji występowania szumów oraz artefaktów przy monitorowaniu pacjenta nie dopuszcza się do zaoferowania stołów z blatem o większym współczynniku MAE. TAK
6. Blat stołu odpowiednio wyprofilowany (wklęsły) – w celu bezpiecznego i wygodnego ułożenia pacjenta na blacie. TAK
7. Blat stołu umożliwiający pozycjonowanie w
osiach X, Y i po przekątnych. Pozycjonowanie blatu za pomocą pilota przewodowego oraz ergonomicznego joysticka. TAK
8. Regulacja pilotem przewodowym następujących funkcji:
- wysokość blatu
- przechyły wzdłużne blatu
- przechyły boczne blatu
- poziomowanie blatu
- przesuw wzdłużny blatu
- przesuw boczny blatu
- przesuwu blatu po przekątnych TAK
9. Pełny zakres prześwietlalności blatu w zakresie 3600 na odcinku min. 1500 mm od strony głowy pacjenta TAK
10. Możliwość prześwietlenia blatu w płaszczyźnie pionowej na odcinku min. 500 mm od strony nóg pacjenta. TAK
11. Stół wyposażony w przewodowy pilot z wyświetlaczem LCD. Po włączeniu pilota na wyświetlaczu powinna znajdować się procentowa informacja o stanie naładowania baterii stołu. Przy realizacji poszczególnych funkcji wyświetla się piktogram przedstawiający wykonywany ruch stołu oraz aktualna wartość regulowanego parametru. TAK
12. Ergonomiczny pilot z podświetlanymi klawiszami i z wyraźnymi ikonami dla poszczególnych funkcji.
Pilot wyposażony w przycisk aktywujący wszystkie funkcje.
Regulacja funkcjami stołu dwustopniowa zabezpieczająca przed przypadkowym uruchomieniem (wybór regulowanej funkcji a następnie wybór kierunku regulacji) poza pozycją Trendelenburga oraz poziomowania blatu „0”. TAK
13. Przycisk pozycji Trendelenburga specjalnie oznaczony – odróżniający się od innych przycisków na pilocie. TAK
14. Zasilanie bateryjne 24 V – ładowarka wbudowana w podstawę stołu TAK
15. Podstawa w kształcie litery „T” zapewniająca dobry dostęp chirurga do blatu stołu oraz bezkolizyjną współpracę z aparatem RTG typu ramię C. TAK
16. Stół przejezdny - mobilny z mechanicznym systemem blokowania podstawy. W pozycji zablokowanej stół posadowiony jest na czterech stopkach. TAK
17. Stopki (do blokady stołu) wysuwane elektrohydraulicznie. TAK – 10 pkt
NIE – 0 pkt
18. Materac jednoczęściowy, pokryty skajem antystatycznym, odejmowany, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych. Materac o właściwościach przeciwodleżynowych z tzw. „pamięcią kształtu”. TAK
19. Długość blatu stołu: 2200 mm ( ± 20 mm ) TAK
20. Szerokość blatu stołu:. 550 mm ( ± 20 mm ) TAK
21. Regulacja wysokości w zakresie (z materacem): od 780 mm ( ± 20 mm ) do 1200 mm ( ± 20 mm ). TAK
22. Przechyły boczne: min. po 150 w lewo i prawo TAK
150 – 0 pkt
> 150 – 10 pkt
23. Pozycja Trendelenburga: min. 160 TAK
24. Pozycja anty-Trendelenburga: min. 250 TAK
25. Przesuw wzdłużny blatu min. 500 mm TAK
500 mm – 0 pkt
> 500 mm – 10 pkt
26. Przesuw boczny blatu min. 250 mm TAK
27. Bezpieczne obciążenie stołu: min. 200 kg TAK

200 kg – 0 pkt
> 200 kg – 10 pkt
28. Wyposażenie stołu :
- odejmowane listwy boczne do mocowania wyposażenia – 8 sztuk
- pas brzuszny – 4 sztuki
- Krążek pod głowę dla dorosłych o wymiarach min. 200 x 45 mm – pozycjoner przeciwodleżynowy, wykonany z medycznego żelu silikonowego, pokryty poliuretanem, rozkładający ciężar ciała i obniżający nacisk powierzchniowy do bezpiecznego poziomu, chroniący przed ryzykiem podrażnienia nerwów, wielokrotnego użytku, wodoszczelny, o właściwościach nie powodujących podrażnień dla skóry, do dezynfekcji ogólnie dostępnymi środkami, żel nie wycieka w przypadku przecięcia powłoki, przezierny dla promieni RTG, nieprzewodzący ładunków elektrycznych, wolny od lateksu – 1 sztuka TAK
29. Stół dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta TAK
30. Powierzchnie stołu odporne na środki dezynfekcyjne TAK
31. Deklaracja Zgodności TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192230-3 - Stoły operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Famed Żywiec Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272685925

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.