Og³oszenie z dnia 2021-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00166888/01 - Wynik z dnia 2021-09-01
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00122406 z dnia 2021-07-21 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku Prokuratury Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 w Rybniku, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277733742
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial.budzetowy@gliwice.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-gliwice
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku Prokuratury Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 w Rybniku, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac6dace9-e956-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00122406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00016532/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana d¼wigu osobowego w budynku Prokuratury Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 w Rybniku w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Rozdzia³ach VII i X SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowiena.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie d¼wigu osobowego w budynku Prokuratury Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 (w formule "zaprojektuj i wybuduj"). Zamówienie obejmuje demonta¿ istniej±cego d¼wigu, zaprojektowanie, dostawê i monta¿ w istniej±cym szybie d¼wigowym nowego urz±dzenia wraz ze wszystkimi niezbêdnymi elementami wyposa¿enia takimi jak: prowadnice kabiny, prowadnice przeciwwagi, kabina, przeciwwaga, kabina, przeciwwaga, drzwi szybowe, drzwi kabinowe, zespó³ napêdowy, kasety wezwañ, piêtrowskazywacze, sterowniki, falownik.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42961000-0 - System sterowania i kontroli
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:1) posiada niezbêdne do¶wiadczenie, tzn.:
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty nie mniej ni¿ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wymianie d¼wigu osobowego w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, przy czym warto¶æ tej roboty nie by³a mniejsza ni¿ 100.000 z³ brutto
2) dysponuje potencja³em osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj.:
- projektantem – min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania konstrukcji budowlanych bez ograniczeñ;
- kierownikiem robót – min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Rozdzia³ X ust. 12. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±: Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ: 1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 24 SWZ dotycz±ce Wykonawcy (ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy) oraz Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zgodnie z ust. 27 Rozdzia³u V SWZ (je¿eli dotyczy); 2) zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 17 SWZ; 3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 14 SWZ; 4) wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz; 5) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych Podmiotów udostêpniaj±cych zasoby przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych Podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale V ust. 31. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±daod Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (Rozdzia³ V,
ust. 51).
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców (Rozdzia³ XIV, ust. 3).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych). Szczegó³y dot. wadium zosta³y opisane w Rozdziale VIII SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spe³nienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunków udzia³u w postêpowaniu. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji, których te zdolno¶cis± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zosta³y opisane szczegó³owo w paragrafie 22 Za³±cznika nr 2 do SWZ Projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-09 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-07-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - ¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla potrzeb O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnosz±cych kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kszta³cenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





