eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 r. - edycja II



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122318 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 r. – edycja II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 2767600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2021 r. – edycja II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97149da3-de51-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027472/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105965/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.264.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej zwanego dalej „asystentem” tj. wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osobom niepełnosprawnym. Usługa świadczona będzie na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub orzeczenie równoważne do w/w wymienionego.

Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
1) Zakresie wsparcia niezbędnego do aktywnego funkcjonowania społecznego:
a) wsparcie w przemieszczaniu się m. in. do lekarza, do placówek służby zdrowia i rehabilitacyjnych, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach,
b) spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych (muzeum, teatr, kino, galerie, wystawy),
c) wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach,
d) wsparcie w wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez Uczestnika Programu miejsca np. placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, wsparcie podczas zajęć edukacyjnych i w procesie uczenia: gromadzenie materiałów, korzystanie z biblioteki,
e) wsparcie w podtrzymywaniu kontaktów z otoczeniem, towarzyszenie w czasie spacerów,
f) wsparcie w wykonywaniu czynności dnia codziennego
2) Zakresie wsparcia w wykonywaniu podstawowych czynnościach dnia codziennego:
a) wsparcie w czynnościach higienicznych tj. myciu, kąpaniu, ubieraniu się, czesaniu,
b) wsparcie w przemieszczaniu się w obrębie mieszkania,
c) wsparcie w przygotowaniu posiłków,
d) wsparcie w dostarczaniu gotowych posiłków, zakupionych przez osoby niepełnosprawne do domu, podgrzanie i podanie posiłku, z zastrzeżenie aktywnego udziału uczestnika Programu,
e) wsparcie w dokonywaniu przepierek rzeczy osobistych i odzieży,
w prasowaniu,
f) wsparcie w organizowaniu prania bielizny pościelowej,
g) wsparcie w dokonywaniu bieżących porządków w używanej przez podopiecznego części mieszkania, wsparcie w utrzymaniu w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
h) wsparcie w utrzymaniu w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego,
i) wsparcie w realizacji zakupów podstawowych artykułów spożywczych
i niezbędnych dla egzystencji podopiecznego artykułów przemysłowych, prowadzenie zeszytu wydatków.
3) Wykonywania innych czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania podopiecznego w środowisku.
Zamawiający wskazuje, że usługa realizowana będzie również na rzecz osób głuchoniemych.
Przewidywana liczba godzin usługi asystenta do wykonania w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. wynosi 5662 godz., w tym dla:
 osób z orzeczeniem o stopniu znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniami równoważnymi – 3964 godzin,
 osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniami równoważnymi – 1698 godzin
Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 min. Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług na rzecz podopiecznego nie jest wliczany do czasu świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203832 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203832 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203832 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis Temp Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612369863

7.3.3) Ulica: Iłżecka 20

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203832 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.