Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063006/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf9a9900-90ab-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003507/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0005/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% w ilości 90 t, z zachowaniem prawa opcji do zwiększenia dostawy o 50 ton, zgodnie ze złożoną ofertą.
2. Miejsce realizacji dostaw:
1) Zespół ds. remontów i napraw w Kądzielowie ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, 42-400 Zawiercie;
2) Zespół ds. remontów i napraw w Pilicy ul. Żarnowiecka 47, 42-436 Pilica;
3) Zespół ds. remontów i napraw w Szczekocinach ul. Włoszczowska 6, 42-445 Szczekociny.
3. Dostawy realizowane będą częściami, w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa realizowania będzie w ilości 20t, natomiast kolejne dostawy – nie mniej niż 15t.
4. Wykonawca będzie realizować zamówioną dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
5. Wymagania dotyczące materiału: kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 65%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808, oznaczenie kodowe wyrobu C65B3 PU/RC.
6. Właściwości, wymagania dotyczące parametrów emulsji asfaltowej:
• zawartość lepiszcza % m/m - 63 do 67 % m/m
• czas wypływu, średnica 2 mm, przy 400C, sekund - 15 – 70 sekund
• charakter rozpadu (indeks rozpadu), wg normy PN-EN 13075-1 - 70 – 155
7. Przy każdorazowej dostawie zamówionego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokument potwierdzający jego jakość, oraz dokument WZ lub inny, potwierdzający dostawę, w którym wskazana będzie ilość oraz data dostarczenia materiału. Dokument każdorazowo podpisany zostanie przez Wykonawcę i Zamawiającego. WZ lub inne dokumenty potwierdzające dostawę wystawiane będą oddzielnie dla każdego Zespołu ds. remontów i napraw, wymienionych w ust. 2 i stanowić będą podstawę do wystawienia faktury. Wykonawca realizować będzie zamówioną dostawę zgodnie ze złożoną ofertą.
8. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ- Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217193,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252506,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217193,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport materiału
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217193,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.