Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00030025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00142023/01 - Wynik z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CP-24-2/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na opracowaniu zajęć e-learningowych, w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 56 93 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3784351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CP-24-2/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na opracowaniu zajęć e-learningowych, w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f4dfc0-8b43-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073596/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi edukacyjne polegające na opracowaniu zajęć e-learningowych oraz materiałów dydaktycznych i przeprowadzeniu konsultacji webinarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych, odpowiadających na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne kraju” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, VII Osi priorytetowej „REACT-EU”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CP-24-2/2023/UE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496099,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 1 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Przepisy prawne regulujące zasady sprawowania opieki nad pacjentem, w związku z nową rolą opiekuna medycznego w systemie opieki nad pacjentem, w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 1 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 3 500,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 2 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawy prawno-etyczne wykonywania zawodu opiekuna medycznego w związku z nową rolą opiekuna medycznego w systemie opieki nad pacjentem ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 1 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 3 500,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 3 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Formy i zasady korzystania z pomocy instytucjonalnej na podstawie przepisów prawa, (w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym) ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 4 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawy anatomii i fizjologii człowieka w zakresie wykonywanych wybranych czynności medycznych w związku z nową rolą opiekuna medycznego w systemie opieki nad pacjentem ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 1 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 3 500,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 5 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Dokumentacja medyczna – zasady prowadzenia i przechowywania, w związku z nową rolą opiekuna medycznego w systemie opieki nad pacjentem, w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 1 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 3 500,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 6 ;Nazwa modułu: Moduł I Podstawy opieki medycznej z uwzględnieniem tematyki dotyczącej chorób zakaźnych ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawowe informacje o lekach, z uwzględnieniem leków stosowanych w zakażeniach ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 6 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 29 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 29199,96 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 7 ;Nazwa modułu: Moduł II. Rozpoznawanie problemów opiekuńczych i pielęgnacyjnych w opiece nad osobą chorą i niesamodzielną ;Temat zajęć dydaktycznych: Niepełnosprawność i niesamodzielność pacjentów przebywających w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 6 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 21 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 8 ;Nazwa modułu: Moduł II. Rozpoznawanie problemów opiekuńczych i pielęgnacyjnych w opiece nad osobą chorą i niesamodzielną ;Temat zajęć dydaktycznych: Znaczenie pomiarów antropometrycznych oraz pomiarów tętna, ciśnienia tętniczego krwi, oddechu, saturacji krwi, temperatury ciała, obliczania wskaźnika masy ciała dla zdrowia pacjentów w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 9 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady wykonywania czynności i zabiegów medycznych przez opiekuna medycznego ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 10 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Monitorowanie bilansu płynów i procedura dobowej zbiórki moczu u pacjentów w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 11 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zabiegi przeciwzapalne i kąpiele lecznicze u pacjentów w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 12 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Płukanie jamy ustnej, gardła, oka i rany oraz zmiana opatrunku na ranie niepowikłanej ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 6 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 29 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 29199,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 13 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Diety terapeutyczne w wybranych schorzeniach ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 14 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady obsługi pacjentów ze stomią, w tym tracheotomią, ileostomią, kolostomią, urostomią, gastrostomią (PEG) u pacjentów w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 10 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 43 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 43199,96 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 15 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady opieki nad pacjentem z trudnościami oddychania ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 10 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 43 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 43199,96 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 16 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Badania glukometrem pacjentów przebywających w podmiotach leczniczych, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz w środowisku domowym ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 17 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady pomocy w podawaniu leków osobie chorej i niesamodzielnej na zlecenie lekarza lub pielęgniarki ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 8 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 36 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 36199,96 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 18 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Procedury odłączenia wlewu kroplowego ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 2 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 7 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 19 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady pobierania krwi żylnej i włośniczkowej ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 8 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 36 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 36199,96 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 20 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady postępowania z próbkami krwi ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 21 ;Nazwa modułu: Moduł III. Wykonywanie wybranych czynności z zakresu opieki medycznej ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady prowadzenia badań POCT ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 8 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 36 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 36199,96 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 22 ;Nazwa modułu: Moduł IV. Planowanie, organizowanie i wykonywanie czynności opiekuńczych dla osoby chorej i niesamodzielnej z uwzględnieniem opieki nad osobami z demencją ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawy z zakresu chorób neurodegeneracyjnych ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 23 ;Nazwa modułu: Moduł IV. Planowanie, organizowanie i wykonywanie czynności opiekuńczych dla osoby chorej i niesamodzielnej z uwzględnieniem opieki nad osobami z demencją ;Temat zajęć dydaktycznych: Czynności opiekuńcze świadczone na rzecz osób z zespołem otępiennym/demencją ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 24 ;Nazwa modułu: Moduł IV. Planowanie, organizowanie i wykonywanie czynności opiekuńczych dla osoby chorej i niesamodzielnej z uwzględnieniem opieki nad osobami z demencją ;Temat zajęć dydaktycznych: Bariery komunikacyjne u osób z zespołem otępiennym/demencją ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 25 ;Nazwa modułu: Moduł V. Prowadzenie przyłóżkowej aktywizacji z wykorzystaniem elementów gimnastyki osiowo-symetrycznej w trzech płaszczyznach jednocześnie ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawy fizjoterapii, omówienie zasad leczenia w oparciu o wykorzystanie kinezyterapii, masażu i fizykoterapii ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 26 ;Nazwa modułu: Moduł V. Prowadzenie przyłóżkowej aktywizacji z wykorzystaniem elementów gimnastyki osiowo-symetrycznej w trzech płaszczyznach jednocześnie ;Temat zajęć dydaktycznych: Rodzaje zaburzeń u pacjentów z chorobami przewlekłymi i po urazach wymagających stałej opieki (min. zaburzenia neurologiczne, onkologiczne, kardiologiczne, ortopedyczne u dzieci i dorosłych, pacjent geriatryczny) ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 4 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 14 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 27 ;Nazwa modułu: Moduł V. Prowadzenie przyłóżkowej aktywizacji z wykorzystaniem elementów gimnastyki osiowo-symetrycznej w trzech płaszczyznach jednocześnie ;Temat zajęć dydaktycznych: Podstawowe zasady fizjoterapii u pacjentów z chorobami przewlekłymi i po urazach, wymagającymi stałej opieki (choroby neurologiczne dzieci i dorosłych, geriatryczne, onkologiczne, kardiologiczne, ortopedyczne) ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 6 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): 1 ;Planowana liczba webinariów: 12 ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 12 ;Wartość zamówienia w PLN: 29 199,964.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 29199,96 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 28 ;Nazwa modułu: Moduł V. Prowadzenie przyłóżkowej aktywizacji z wykorzystaniem elementów gimnastyki osiowo-symetrycznej w trzech płaszczyznach jednocześnie ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady wykonywania ćwiczeń leczniczych dla osoby dorosłej i dziecka ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 6 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 21 000,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer części: 29 ;Nazwa modułu: Moduł V. Prowadzenie przyłóżkowej aktywizacji z wykorzystaniem elementów gimnastyki osiowo-symetrycznej w trzech płaszczyznach jednocześnie ;Temat zajęć dydaktycznych: Zasady wykonania ćwiczeń wielopłaszczyznowych, np. wg PNF lub gimnastyki osiowo-symetrycznej trójpłaszczyznowej GOST ;Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) e-learning: 3 ;Liczba godzin dydaktycznych webinarium (1 godz.=45 min.): n/d ;Planowana liczba webinariów: n/d ;Łączna liczba godzin dydaktycznych webinariów: 0 ;Wartość zamówienia w PLN: 10 500,004.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy PZP
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORTOKURSY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213750839
7.3.3) Ulica: ul. Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-035
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OrtoKursy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213750839
7.3.3) Ulica: Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-035
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29199,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29199,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29199,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OrtoKursy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213750839
7.3.3) Ulica: Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-035
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29199,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OrtoKursy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213750839
7.3.3) Ulica: Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-035
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OrtoKursy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213750839
7.3.3) Ulica: Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-035
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.