Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2024/BZP 00227163/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnych
wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc904f70-97f3-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnychwraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc904f70-97f3-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043315/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnychwraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów orazmateriałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzania wyżej wymienionych testów w
Zakładzie Mikrobiologii Klinicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu tj. parametry, wymagania dotyczące testów oraz aparatu zostały określony przez
Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (2) oraz Formularzu Cenowym (1) –załączniki do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 146557,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podłoży do posiewów krwi wraz dzierżawą aparatu do ich inkubacjiw Zakładzie Mikrobiologii Klinicznej
Szczegółowy opis przedmiotu tj. parametry, wymagania dotyczące podłoży do posiewów krwi oraz aparatu zostały
określone przez Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (3) oraz Formularzu Cenowym (3) –załączniki do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 46618,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160638,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160638,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160638,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270203342
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: serwis aparatów
Nazwy podwykonawców
1.ARMED P.U.H. Artur Dobrowolski; ul. Zatorska 28, 51-215 Wrocław,
2. SEMED Dariusz Szymański; ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice,
3. STATIL Sp. z o.o.; Ul. Matowa 2, 62-052 Komorniki,
4. COMPRIM Krzysztof Janiszewski; ul. Władysława Umińskiego 7/50, 03-
984 Warszawa,
5. Oxylabor Piotr Długosz; ul. Ewy 16, Pruszków 05-803 ,
6. Fix-NET Fiołek Jakub; Żyraków 156A/2, 39-204 Żyraków,
7. GRACZYK TECHNOLOGIES – Mateusz Graczyk, 07-416 Ostrołęka,
Rżaniec 72;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160638,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-06 do 2024-02-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53978,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270203342
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: serwis aparatów
Nazwy podwykonawców
1.ARMED P.U.H. Artur Dobrowolski; ul. Zatorska 28, 51-215 Wrocław,
2. SEMED Dariusz Szymański; ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice,
3. STATIL Sp. z o.o.; Ul. Matowa 2, 62-052 Komorniki,
4. COMPRIM Krzysztof Janiszewski; ul. Władysława Umińskiego 7/50, 03-
984 Warszawa,
5. Oxylabor Piotr Długosz; ul. Ewy 16, Pruszków 05-803 ,
6. Fix-NET Fiołek Jakub; Żyraków 156A/2, 39-204 Żyraków,
7. GRACZYK TECHNOLOGIES – Mateusz Graczyk, 07-416 Ostrołęka,
Rżaniec 72;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53978,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-06 do 2024-02-05INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób o podłożu infekcyjnym i autoimmunologicznym wraz z dzierżawą analizator
- Dostawa próżniowego procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.