eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnych
wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc904f70-97f3-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnych
wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc904f70-97f3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043315/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz materiałów zużywalnychwraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzenia w/w testów (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045477

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz
materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do przeprowadzania wyżej wymienionych testów w
Zakładzie Mikrobiologii Klinicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu tj. parametry, wymagania dotyczące testów oraz aparatu zostały określony przez
Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (2) oraz Formularzu Cenowym (1) –załączniki do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 146557,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podłoży do posiewów krwi wraz dzierżawą aparatu do ich inkubacji
w Zakładzie Mikrobiologii Klinicznej
Szczegółowy opis przedmiotu tj. parametry, wymagania dotyczące podłoży do posiewów krwi oraz aparatu zostały
określone przez Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (3) oraz Formularzu Cenowym (3) –załączniki do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 46618,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160638,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160638,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160638,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: serwis aparatów
Nazwy podwykonawców

1.ARMED P.U.H. Artur Dobrowolski; ul. Zatorska 28, 51-215 Wrocław,
2. SEMED Dariusz Szymański; ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice,
3. STATIL Sp. z o.o.; Ul. Matowa 2, 62-052 Komorniki,
4. COMPRIM Krzysztof Janiszewski; ul. Władysława Umińskiego 7/50, 03-
984 Warszawa,
5. Oxylabor Piotr Długosz; ul. Ewy 16, Pruszków 05-803 ,
6. Fix-NET Fiołek Jakub; Żyraków 156A/2, 39-204 Żyraków,
7. GRACZYK TECHNOLOGIES – Mateusz Graczyk, 07-416 Ostrołęka,
Rżaniec 72;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160638,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-06 do 2024-02-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53978,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53978,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: serwis aparatów
Nazwy podwykonawców

1.ARMED P.U.H. Artur Dobrowolski; ul. Zatorska 28, 51-215 Wrocław,
2. SEMED Dariusz Szymański; ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice,
3. STATIL Sp. z o.o.; Ul. Matowa 2, 62-052 Komorniki,
4. COMPRIM Krzysztof Janiszewski; ul. Władysława Umińskiego 7/50, 03-
984 Warszawa,
5. Oxylabor Piotr Długosz; ul. Ewy 16, Pruszków 05-803 ,
6. Fix-NET Fiołek Jakub; Żyraków 156A/2, 39-204 Żyraków,
7. GRACZYK TECHNOLOGIES – Mateusz Graczyk, 07-416 Ostrołęka,
Rżaniec 72;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53978,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-06 do 2024-02-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.