eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Adaptacja przestrzeni przy PSP Nr 5 na potrzeby ogólnodostępnego skateparku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja przestrzeni przy PSP Nr 5 na potrzeby ogólnodostępnego skateparku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 61 06

1.5.8.) Numer faksu: 77 404 61 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja przestrzeni przy PSP Nr 5 na potrzeby ogólnodostępnego skateparku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6b68a6-a118-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja przestrzeni przy PSP Nr 5 na potrzeby ogólnodostępnego skateparku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1924878,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie skateparku czyli placu rekreacyjno-sportowego, przeznaczonego dla użytkowników m.in. deskorolek, rowerów i rolek itp. na terenie działki nr 166/7, obręb Rataje przy ul. Oławskiej 2a w Brzegu.
Powierzchnia obszaru projektowania i wybudowania skateparku wynosi – 1700 m2.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Pozyskanie aktualnych map i wykonanie niezbędnych badań
• Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu
• Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie koncepcji architektonicznej
• Uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń
• Zrealizowanie wszystkich robót niezbędnych do wykonania i dopuszczenia
obiektu do użytkowania w oparciu o opracowaną i uzgodnioną dokumentację techniczną
• Wykonanie badań geologicznych gruntu
• Wykonanie dokumentacji budowlano – wykonawczej, w szczególności projektów branżowych, przyłączy i instalacji
• Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych – niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane
• Przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym oświadczenie o zgodności zaprojektowanego skateparku z normą jest PN-EN 14974:2019-07
Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami
• Zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym obiektem zgodnie z Ustawą z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane ze zm.
• Opracowanie informacji BIOZ itp.
• Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem jej do odpowiedniego organu.
UWAGA:
• Wykonawca zobowiązany jest na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykonać dodatkowe badania, takie jak np. zagęszczenia gruntu, badania betonu itp. na koszt Wykonawcy.
• Skatepark należy do VIII kategorii obiektów budowlanych – inne budowle.
• Koncepcja architektoniczna została wykonana na potrzeby budowy skateparku przy ul. Oławskiej 2a w Brzegu. Koncepcja została dostosowana do lokalizacji oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Korekta założeń koncepcyjnych na etapie przygotowania dokumentacji projektowej jest możliwa wyłącznie po konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego. Nie dopuszcza się zmiany technologii wykonania skateparku.
• Wykonanie robót musi być zgodne z załączonym Programem Funkcjonalno Użytkowym.

Zakres robót obejmuje:
• Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiaru robót, Specyfikacji Technicznych
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
• Roboty ziemne
• Wykonanie odwodnienia terenu
• Budowę skateparku betonowego w technologii betonowej monolitycznej wylewanego na mokro
metodą torkretowania
• Dostawa i montaż ławek (4 szt.), koszy na śmieci (4 szt.) oraz stojaków na rowery (5 szt.)
• Montaż regulaminu
• Budowa dojścia z kostki brukowej niefazowanej
• Montaż oświetlenia (16 lamp solarnych, na 8 słupach)
• Montaż kamer zewnętrznych monitoringu (co najmniej IP 2 MPiX) połączonych do sieci miejskiej i lokalnej
• Montaż ogrodzenia
• Montaż źródełka wody pitnej
• Montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów
• Roboty wykończeniowe, w tym zagospodarowanie terenów zielonych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45262300-4 - Betonowanie

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta, której cena 3 390 618,00 zł znacząco przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację zamówienia w kwocie 2 367 600,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3390618,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3390618,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.