eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO I MODERNIZACJA PLACU ZABAW



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO I MODERNIZACJA PLACU ZABAW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO I MODERNIZACJA PLACU ZABAW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5aab9e-9579-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044255/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja msc. Strawczyn. - Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z modernizacją placu zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja miejscowości Strawczyn jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067689/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2517989,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 376564,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego i modernizacja placu zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie, działka nr ewid. 834/5 oraz 833/8 gm. Strawczyn.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 utworzenie wewnętrznych utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych (działka Nr 833/8),
 modernizację placu zabaw (montaż nowych urządzeń placu zabaw),
 elementy małej architektury: ławki i kosze na śmieci,
 ogrodzenie terenu działki nr ewid. 833/8 od strony wschodniej,
 nasadzenie roślinności,
 niwelację terenu.

UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje:

- budowy altany;
- wykonania utwardzenia terenu przy altanie;
- montażu małej architektury przy altanie tj. stojak na rowery, kosz na śmieci, 2 ławki żeliwne z oparciem;
- budowy zatoki parkingowej, miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej
wyznaczone zostanie na istniejącym utwardzeniu przy budynku ZPO;
- wyburzenia istniejącego budynku gospodarczego;
- budowy zatok parkingowych dla autobusów (2szt.);
- montażu części nowych urządzeń zabawowych tj. huśtawka Jolka 2 AA, kiwak Bicykl, piaskownica Malwa, urządzenie ruchowe Żółw II, urządzenie ruchowe Młynek, stolik z ławkami, ławki żeliwne z oparciem 3szt.;
- montażu „nawierzchni bezpiecznej” na placu zabaw z projektowanych płyt piankowych

Na planie zagospodarowania terenu pokazano usytuowanie przeznaczonych do budowy elementów wraz z układem komunikacyjnym całego terenu.

Na terenie inwestycji znajdować się będzie droga manewrowa o szerokości od 4,00 m do 5,00m. Wzdłuż drogi wewnętrznej o szerokości 5,00m przewidziano miejsca parkingowe prostopadłe. Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych posiadać będą wymiary 2,50x5,00m.

Zakres prac modernizacyjnych istniejącego placu zabaw:
– montaż nowych urządzeń zabawowo-rekreacyjnych (zestaw linarny szt.1, zestaw rekreacyjny jednowieżowy szt.1)
- montaż nowych elementów architektury (ławki z oparciem, kosz na śmieci)
– ogrodzenie placu zabaw, systemowe, panele stalowe- istniejące bez zmian.

Nawierzchnia placu zabaw dla dzieci - nawierzchnia trawiasta, trawnik z mieszanki traw odpornych na zadeptanie. Nawierzchnia strefy bezpieczeństwa pod urządzenia zabawowo- rekreacyjne (istniejące i nowoprojektowane)- z piasku.


Ukształtowanie terenów zielonych polega na wykonaniu trawników oraz nasadzeń krzewów i drzew przy ciągu pieszym. Przewidywane jest wykonanie trawnika z mieszanką traw odpornych na zadeptanie. Do nasadzeń wybrano przede wszystkim rośliny charakteryzujące się następującymi cechami:
- małymi wymaganiami glebowymi,
- dużą odpornością na niesprzyjające warunki atmosferyczne,
- wymagającymi nielicznych zabiegów agrotechnicznych.
- wysokość nasadzanych roślin nie mniejsza niż 80 cm (poj. donicy min. 3l).
Wymagane nasadzenia na terenie działki zostały oznaczone na planie zagospodarowania.
Szczegółowy zakres zadania: zgodnie z dołączoną dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542672,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542672,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542672,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-203-71-76

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542672,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.