eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498efffa-9e3f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Osi priorytetowej 09. Solidarne społeczeństwo, 09.02. Włączenie społeczne, 09.02.01. Aktywne włączenie społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58531,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 80500000-9: Usługi szkoleniowe

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.

Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych dla 14 osób (po 2 na uczestnika, czyli łącznie 28 kursów)- zależnie od zdiagnozowanych predyspozycji i umiejętności, tj.:
1) Pracownik gospodarczy:
W kursie uczestniczyć będzie 6 osób, w tym 5 osób z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu organizacji pracy pracownika gospodarczego; obsługi urządzeń oraz sprzętu używanego w pracach gospodarczo-porządkowych a także przepisów BHP. Program kursu powinien obejmować co najmniej:
• obsługę sprzętu i urządzeń mechanicznych,
• Konserwację pomieszczeń i sprzętu,
• Problematykę utrzymania czystości
• Sprzątanie i dezynfekcję pomieszczeń
• Nabycie umiejętności na temat środków chemicznych, ich rodzajów i zastosowań;
• Nabycie umiejętności praktycznych z podstawowych technologii sprzątania;

2) Pomocnik kucharza:
W kursie uczestniczyć będzie 5 osób z różnym stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 16 godzin część teoretyczna i 64 godziny część praktyczna.
Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu organizacji pracy pomocnika kucharza, organizacji zaopatrzenia lokalu małej gastronomii, przygotowanie potraw, obsługa klienta a także przepisów BHP. Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• Obsługa urządzeń mechanicznych,
• Obsługa urządzeń podgrzewczych, urządzeń do produkcji i wydawania napojów i potraw,
• Przygotowywanie i obróbka wstępna surowców
• Przygotowywanie półproduktów, obróbka cieplna, chłodzenie i zamrażanie, wykańczanie wyrobów garmażeryjnych
• Technologia przyrządzania potraw i podstawowych posiłków

3) Sprzedawca (z modułem sprzedaży online):
W kursie uczestniczyć będzie 6 osób, w tym 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 56 godzin część praktyczna.
Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu sprzedaży, handlu, organizacji zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów. Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• Istotę sprzedaży, zadania handlu i jego klasyfikacja,
• Standardy obsługi klienta, skuteczne techniki sprzedaży,
• Obsługa kas fiskalnych,
• Metody sprzedaży przez internet i komunikacja z klientami;

4) Pracownik biurowy:
W kursie uczestniczyć będą 3 osoby, w tym 1 osoba ze stopniem niepełnosprawności. Czas trwania kursu: 96 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 72 godziny część praktyczna.
Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu uzyskanie podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania obowiązków pracownika administracyjno- biurowego. Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• Zagadnienia prawne związane z pracą na stanowisku pracownika biurowego,
• Profesjonalna obsługa klienta,
• Organizacja obiegu pism – system kancelaryjny
• Redagowanie pism, sprawozdań, raportów, protokołów, notatek
• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
• Obsługa komputera.

5) Opiekun osób zależnych – animator czasu wolnego:
W kursie uczestniczyć będzie 5 osób. Czas trwania kursu: 80 godzin, w tym 40 godzin część teoretyczna i 40 godzin część praktyczna.
Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu sprawowania pieczy i pielęgnacji nad osobami niesamodzielnymi oraz chorymi w podeszłym wieku, a także animacją czasu wolnego dla tych osób. Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• podstawowe zasady opieki nad osobami starszymi i chorymi,
• cechy charakteru i umiejętności wymagane od opiekunów,
• Komunikowanie się z podopiecznym i jego rodziną,
• Obserwacja podopiecznego i dokonywanie pomiarów parametrów życiowych,
• Pielęgnowanie osób w schorzeniach wieku starczego, przewlekle chorych i niepełnosprawnych,
• Animacja czasu wolnego,
• Zajęcia w podeszłym wieku – charakterystyka, aktywizacja podopiecznych. Aktywność ruchowa i znaczenie ćwiczeń fizycznych osób starszych;

6) Operator wózka widłowego:
W kursie uczestniczyć będą dwie osoby. Czas trwania kursu: 35-39 godzin, w tym 25 godzin część teoretyczna i 10 godzin część praktyczna. Program kursu musi być zgodny z programem UDT nr 2/2007/OUTB pod nazwą „Minimalne wymagania dotyczące programów kursów dla osób ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego (UTB)”.
Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych (widłowych) w tym uprawnień do bezpiecznej wymiany butli gazowych (LPG). Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• typy stosowanych wózków jezdniowych,
• budowa i obsługa wózków widłowych,
• rodzaje ładunków,
• wiadomości z zakresu przepisów BHP,
• znajomość przepisów z zakresu dozoru technicznego,
• wymiana butli LPG.

Uprawnienia uzyskiwane są po uzyskaniu pozytywnego wyniku na zewnętrznym egzaminie przeprowadzanym przez Urząd Dozoru Technicznego, wraz z otrzymaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT.

7) Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie:
W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. Czas trwania kursu: 120 godzin, w tym 24 godziny część teoretyczna i 96 godzin część praktyczna.
Celem kursu jest przyuczenie do wykonywania robót budowlanych wykończeniowych. Program kursu powinien zawierać co najmniej:
• posługiwanie się dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, katalogami oraz instrukcjami dotyczącymi montażu ścian działowych, sufitów podwieszanych, obudowy konstrukcji dachowych oraz okładzin ściennych i podłogowych w systemie suchej zabudowy;
• wykonywanie robót związanych z naprawą uszkodzonych elementów ścian działowych, sufitów podwieszanych, obudowy konstrukcji dachowych, okładzin ściennych i płyt podłogowych w systemie suchej zabudowy;
• dobieranie i przygotowywania materiałów, technik, narzędzia i sprzętu do wykonania powłok malarskich i robót tapeciarskich w określonej technologii;
• przygotowywanie podłoża do wykonania posadzek z różnych materiałów, wykonywania robót posadzkarsko-okładzinowych oraz zabezpieczania powierzchni posadzek.

Finansowanie zamówienia:
Projekt nr RPKP.09.02.01-04-0025/20 pn. Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców gminy Kruszwica realizowany przez Gminę Kruszwica w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Osi priorytetowej 09. Solidarne społeczeństwo, 09.02. Włączenie społeczne, 09.02.01. Aktywne włączenie społeczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63816,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612228921

7.3.3) Ulica: Osiedle Słoneczne 14

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.