Og³oszenie z dnia 2025-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00130138/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00212388/01 - Wynik z dnia 2025-04-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddzia³u Okulistyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Cha³ubiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 109
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddzia³u Okulistyki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4ae813a-538f-4f1e-8f8a-8264a7450215
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00121844
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4ae813a-538f-4f1e-8f8a-8264a74502153.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Ewelina Kopaczewska, tel. 94 34 88 109, e-mail: ewelina@swk.med.pl
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Dalsze informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej znajduj± siê w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Dalsze informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika w Koszalinie, ul. Tytusa Cha³ubiñskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Miko³aja Kopernika w Koszalinie jest Pani Anna Kobusiñska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t.: „Materia³y eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddzia³u Okulistyki”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP.382.018.2025 EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 20
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W³óknina sterylizacyjna - 16700 szt., 900 mb
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Os³onki na naro¿a tac sterylizacyjnych - 20000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy symulacyjne Bowie – Dick - 1501 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wska¼niki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji par± wodn± - 4501 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw wska¼nikowy do monitorowania skuteczno¶ci mycia sztywnych narzêdzi rurowych - 10 zestawów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wk³adki absorpcyjne - 11 000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek - 1650 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczotki do czyszczenia narzêdzi chirurgicznych - 26 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rêkawy papierowo foliowe - 36900 mb
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materia³y eksploatacyjne do systemu dokumentacji t-doc - 200025 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ta¶ma samoprzylepna do sterylizacji parowej - 800 rolek
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wska¼niki do monitorowania procesów sterylizacji - 9170 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do wykrywania pozosta³o¶ci zanieczyszczeñ bia³kowych - 600 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do kontroli procesów dekontaminacji wyrobów medycznych - 13000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wska¼niki do kontroli sterylizacji - 18000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach - 163 op., 9000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier krepowy do sterylizacji - 34500 arkuszy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kaseta do sterylizatora plazmowego 100 NX - 101 szt., 6 rolek
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rêkawy bez celulozy do sterylizacji nadtlenkiem wodoru - 1750 mb
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czy¶ciki do czyszczenia narzêdzi chirurgicznych - 10 op.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podane w formularzu oferty ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia jej maksymalnej warto¶ci
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) po¶wiadczony przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 5 – 1 sztuka.
b) Czê¶æ nr 2 – 1 sztuka.
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1 – 1 sztuka.
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1 – 1 sztuka.
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 1 – 1 sztuka (nie zestaw)
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1 – 1 sztuka.
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka; poz. 3 – 1 sztuka.
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 5 – 1 mb; poz. 9 – 1 mb.
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1 - 1 sztuka.
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1 – 1 rolka; poz. 2 – 1 rolka.
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka; poz. 3 – 1 sztuka; poz. 4 – 1 sztuka.
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 1 – 1 sztuka.
n) Czê¶æ nr 14 - poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
o) Czê¶æ nr 15 - poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
p) Czê¶æ nr 16 – od poz. 1 do poz. 10 – katalog; poz. 11- -1 sztuka; poz. 12 – 1 sztuka.
q) Czê¶æ nr 17 – poz. 1 – 1 arkusz; poz. 6 – 1 arkusz.
r) Czê¶æ nr 18 – poz. 1 – katalog; poz. 2 – 1 rolka; poz. 3 – 1 sztuka.
s) Czê¶æ nr 19 – poz. 1 – 1 mb; poz. 5 – 1 mb.
t) Czê¶æ nr 20 – poz. 1 – katalog; poz. 2 – katalog.
- pozycje dotycz± Formularza Ofertowego
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog lub folder lub ulotka informacyjna lub prospekt, itp.)
4) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE oraz zg³oszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
5) dokument potwierdzaj±cy spe³nienie normy PN EN 868-5 lub równowa¿nej
6) karta charakterystyki;
7) ulotki informacyjne producenta;
8) dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferowane detergenty s± kompatybilne, by³y przetestowane w myjniach dezynfektorach firmy Getinge;
9) w przypadku ¶rodków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy – aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia);
10) dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ w zakresie spektrum dzia³ania dla ¶rodków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczno¶ci dzia³ania bójczego ¶rodka dezynfekcyjnego (wymaga siê, aby by³ to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ bójcz± na podstawie wykonanych badañ (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczaj±cych, i¿ przedmiot zamówienia zosta³ przebadany na organizmach testowych w zakresie dzia³ania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotycz±cym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzaj±ce wymagan± w SIWZ skuteczno¶æ bójcz± w obszarze medycznym popart± wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego.
Zastosowane w SWZ skróty spektrum dzia³ania oznaczaj±:
B – dzia³anie bakteriobójcze,
Tbc – dzia³anie pr±tkobójcze,
F – dzia³anie grzybobójcze,
V – dzia³anie wirusobójcze,
S – dzia³anie sporobójcze
Uwaga:
-dokumenty wymienione w punkcie 3, 4 dotycz± wszystkich wyrobów medycznych;
-dokumenty wymienione w punkcie 6, 7, 8, 9 dotycz± czê¶ci nr 16;
-dokumenty wymienione w punkcie 10 dotycz± czê¶ci nr 16 pkt 3, 4, 6, 7.
-dokumenty wymienione w punkcie 5 dotycz± czê¶ci nr 19
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) po¶wiadczony przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 5 – 1 sztuka.
b) Czê¶æ nr 2 – 1 sztuka.
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1 – 1 sztuka.
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1 – 1 sztuka.
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 1 – 1 sztuka (nie zestaw)
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1 – 1 sztuka.
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka; poz. 3 – 1 sztuka.
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 5 – 1 mb; poz. 9 – 1 mb.
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1 - 1 sztuka.
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1 – 1 rolka; poz. 2 – 1 rolka.
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka; poz. 3 – 1 sztuka; poz. 4 – 1 sztuka.
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 1 – 1 sztuka.
n) Czê¶æ nr 14 - poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
o) Czê¶æ nr 15 - poz. 1 – 1 sztuka; poz. 2 – 1 sztuka.
p) Czê¶æ nr 16 – od poz. 1 do poz. 10 – katalog; poz. 11- -1 sztuka; poz. 12 – 1 sztuka.
q) Czê¶æ nr 17 – poz. 1 – 1 arkusz; poz. 6 – 1 arkusz.
r) Czê¶æ nr 18 – poz. 1 – katalog; poz. 2 – 1 rolka; poz. 3 – 1 sztuka.
s) Czê¶æ nr 19 – poz. 1 – 1 mb; poz. 5 – 1 mb.
t) Czê¶æ nr 20 – poz. 1 – katalog; poz. 2 – katalog.
- pozycje dotycz± Formularza Ofertowego
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog lub folder lub ulotka informacyjna lub prospekt, itp.)
4) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE oraz zg³oszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
5) dokument potwierdzaj±cy spe³nienie normy PN EN 868-5 lub równowa¿nej
6) karta charakterystyki;
7) ulotki informacyjne producenta;
8) dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferowane detergenty s± kompatybilne, by³y przetestowane w myjniach dezynfektorach firmy Getinge;
9) w przypadku ¶rodków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy – aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia);
10) dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ w zakresie spektrum dzia³ania dla ¶rodków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczno¶ci dzia³ania bójczego ¶rodka dezynfekcyjnego (wymaga siê, aby by³ to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ bójcz± na podstawie wykonanych badañ (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczaj±cych, i¿ przedmiot zamówienia zosta³ przebadany na organizmach testowych w zakresie dzia³ania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotycz±cym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzaj±ce wymagan± w SIWZ skuteczno¶æ bójcz± w obszarze medycznym popart± wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego.
Zastosowane w SWZ skróty spektrum dzia³ania oznaczaj±:
B – dzia³anie bakteriobójcze,
Tbc – dzia³anie pr±tkobójcze,
F – dzia³anie grzybobójcze,
V – dzia³anie wirusobójcze,
S – dzia³anie sporobójcze
Uwaga:
-dokumenty wymienione w punkcie 3, 4 dotycz± wszystkich wyrobów medycznych;
-dokumenty wymienione w punkcie 6, 7, 8, 9 dotycz± czê¶ci nr 16;
-dokumenty wymienione w punkcie 10 dotycz± czê¶ci nr 16 pkt 3, 4, 6, 7.
-dokumenty wymienione w punkcie 5 dotycz± czê¶ci nr 19
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych; pe³nomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spó³ki cywilne. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie orygina³u w takiej samej formie jak sk³adana oferta tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania istotnych zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) w przypadku:
a) wycofania z produkcji towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu,
b) wstrzymania wprowadzanie towaru do obrotu handlowego po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu;
c) wyst±pienia incydentu medycznego zwi±zanego ze stosowaniem towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu,
- poprzez zast±pienie go innym towarem o cechach co najmniej takich, jakie cechowa³y pierwotny towar;
2) w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych, poprzez wyd³u¿enie okresu jej realizacji,
3) w przypadku zmiany numeru katalogowego, kodu produktu lub nazwy w³asnej towaru,
4) w przypadku obni¿enia ceny przez Wykonawcê.
2. Zmiana postanowieñ umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile postanowienia umowy nie stanowi± inaczej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4ae813a-538f-4f1e-8f8a-8264a7450215
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa odczynników oraz dzier¿awê analizatora do oznaczeñ biochemicznych wraz z modu³em ISE
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA TYPU SIEM WRAZ Z WDRO¯ENIEM I SZKOLENIEM WRAZ Z SERWEREM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie dzia³ania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszaliñskiej w Ko³obrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ci±gu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Ko¶ciuszki, w ci±gu DW 147 m. Gostomin
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU NA ODPADY MEDYCZNE DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego PIB
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych - 77/TP/2025
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prze¶cierade³, podk³adów, myjek i ³y¿ek laryngoskopowych
- Dostawa probówek okr±g³odennych o ja³owej wykalibrowanej pró¿ni umo¿liwiaj±cych pobranie próbek krwi w systemie zamkniêtym oraz dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytkuZP/TP-13/25
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 4 i NR 5
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.