Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054932/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121805 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627838618
1.5.8.) Numer faksu: 627838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://galewice.biuletyn.net/?bip=2&cid=1011&id=23141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16f9efe5-b494-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004627/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa schodów zewnętrznych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w Niwiskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054932/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.UE.SPN.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ
W NIWISKACH” w formie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie zaprojektowania, budowy, dostawy, montażu, wraz z przekazaniem do eksploatacji oraz obsługę gwarancyjną i serwisową zgodnie z programem funkcjonalno–użytkowym.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację projektową, komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych i materiałów eksploatacyjnych związanych z tymi przeglądami w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Do przedmiotu zamówieni zastosowanie mają następujące punkty PFU:
Część opisowa
Pkt. 1 – 1.9, 2a, 2b, 2c, 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 4.1, 4.2.2, 5
Część informacyjna
Pkt. 1, 2, 3, 4
Załączniki: 1, 2, 3E, 3F
Dodatkowe zapisy wynikające z odpowiedzi na zapytania, które pojawiły się we wcześniejszym postępowaniu:
Barierka od strony budynku oraz strony zewnętrznej winna być wykonana ze stali nierdzewnej.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również poszerzenie istniejącego chodnika (dojścia do szkoły). Szerokość chodnika po wykonaniu pochylni winna mieć wymiar zgodny z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Zamawiający ogłoszeniem nr 2021/BZP 00054932/01 z dnia 14 maja 2021 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Przebudowa schodów zewnętrznych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej
w Niwiskach” wyznaczając jednocześnie termin na składanie ofert do dnia 31 maja 2021 r. do godziny 10.00. W terminie tym nie złożono żadnej oferty. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.