Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00051289/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu działek nr 156/8 i 157 przy Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej wraz z budową stacji ładowania pojazdów elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Piska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241350
1.5.8.) Numer faksu: 874241351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bialapiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bialapiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85db6c22-9af8-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu działek nr 156/8 i 157 przy Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej wraz z budową stacji ładowania pojazdów elektrycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85db6c22-9af8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zagospodarowanie terenu działek nr 156/8 i 157 w Białej Piskiej wraz z budową stacji ładowania pojazdów elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest w ramach działania 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu działek nr 156/8 i 157 przy Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej wraz z budową stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
2. Zakres robót obejmuje:
Branża drogowa:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe,
c) roboty ziemne,
d) podbudowy,
e) elementy ulic,
f) nawierzchnie,
g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
h) roboty dodatkowe.
Branża elektryczna
a) zalicznikowa instalacja zasilania stacji ładowania pojazdów w Białej Piskiej na działce 156/8,
Dostawa i montaż stacji ładowania:
a) dostawa stacji,
b) instalacja stacji z fundamentem,
c) uruchomienie i odbiór przez UDT,
d) jednorazowa opłata za konfigurację stacji.
Załącznik Nr 9.3 do SWZ zawiera zestawienie kosztów dostawy, montażu i uruchomienia stacji ładowania o mocy min. 60 kW w tym 2 punkty ładowania DC i 1 pkt AC.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji tj.: projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9.1 i 9.2 oraz zestawieniem kosztów dostawy, montażu i uruchomienia stacji stanowiącym załącznik nr 9.3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót oraz zestawienie kosztów dostawy, montażu i uruchomienia stacji ładowania mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w projekcie budowlanym lub przedmiarze, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane, w normie, ocenie technicznej, aprobacie specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach działania 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31158000-8 - Ładowarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLBET" "Zajazd Wiejski" Elżbieta Mieczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491001727
7.3.4) Miejscowość: Szczechy Wielkie 15
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.