eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłowiceDOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA
W POWIECIE PIŃCZOWSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W PAWŁOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292459516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@michalow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: michalow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c0e3c2a-ad1e-454f-bde2-52d139d1f1f1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna w Pawłowicach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA
W POWIECIE PIŃCZOWSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0e3c2a-ad1e-454f-bde2-52d139d1f1f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025.OSP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu dla OSP Pawłowice w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa w powiecie pińczowskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem – opis przedmiotu zamówienia) – dla każdej części zamówienia – stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.

2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 1 – odzież specjalna;
Część 2 – sprzęt strażacki i ratowniczy.
Wyposażenie i sprzęt muszą:
1) być fabrycznie nowe i nieużywane;
2) być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta;
3) posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski;
Wskazane w opisie wymagania stanowią minimalne wymaganie Zamawiającego.
Wyspecyfikowany sprzęt Wykonawca musi dostarczyć zgodnie z zamówieniem do siedziby OSP Pawłowice.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.

3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 35110000-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Dodatkowy kod dla części 1 zamówienia:
35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca; 18400000-3 – Odzież specjalna i dodatki.
Dodatkowy kod dla części 2 zamówienia:
43134100-2 – Pompy zanurzeniowe; 35111000-5 – Sprzęt gaśniczy; 44512940-3 – Zestawy narzędziowe.

4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

5. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 33022,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu dla OSP Pawłowice w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa w powiecie pińczowskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (z załącznikiem – opis przedmiotu zamówienia) – dla każdej części zamówienia – stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.

2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 1 – odzież specjalna;
Część 2 – sprzęt strażacki i ratowniczy.
Wyposażenie i sprzęt muszą:
1) być fabrycznie nowe i nieużywane;
2) być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta;
3) posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski;
Wskazane w opisie wymagania stanowią minimalne wymaganie Zamawiającego.
Wyspecyfikowany sprzęt Wykonawca musi dostarczyć zgodnie z zamówieniem do siedziby OSP Pawłowice.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.

3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 35110000-8 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Dodatkowy kod dla części 1 zamówienia:
35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca; 18400000-3 – Odzież specjalna i dodatki.
Dodatkowy kod dla części 2 zamówienia:
43134100-2 – Pompy zanurzeniowe; 35111000-5 – Sprzęt gaśniczy; 44512940-3 – Zestawy narzędziowe.

4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

5. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43134100-2 - Pompy zanurzeniowe

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 294224,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28849,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178720,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28849,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690805858

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28849,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614574,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENIX BHP i PPOŻ Renata Stachowicz-Sokól

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367722252

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.