eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Świadczenie usług operatora projektu pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług operatora projektu pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług operatora projektu pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971da722-8844-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług operatora projektu pn. "Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej XIV Działania naprawcze w kontekście pandemii Covid-19 – REACT EU, Działanie 14.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Świadczenie usług operatora projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice” – zwanego dalej Zamówieniem jest: kompleksowa obsługa projektu pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Pilchowice” – zwanego dalej Projektem, polegająca na wsparciu Grantobiorców w uzyskaniu dofinansowania ze środków publicznych na zakup i montaż instalacji OZE w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Pilchowice.
2. Podstawowe informacje o projekcie.
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XIV Działania naprawcze w kontekście pandemii Covid-19 – REACT-EU, Działanie 14.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU.
Projekt obejmuje montaż instalacji OZE w ilości 494 szt., w tym szacuje się wykonanie:
1) 262 szt. instalacji fotowoltaicznych (panele fotowoltaiczne) przeznaczonych do produkcji energii elektrycznej,
2) 68 szt. instalacji solarnych (kolektory słoneczne) przeznaczonych do produkcji energii cieplnej na potrzeby podgrzewania c.w.u.,
3) 71 szt. pomp ciepła do c.o. i c.w.u. przeznaczonych do produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania wraz z c.w.u.,
4) 38 szt. pomp ciepła do c.w.u. przeznaczonych do produkcji energii cieplnej na potrzeby podgrzewania c.w.u.,
5) 55 szt. kotłów na biomasę przeznaczonych do produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania,
przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji Projektu wg innego podziału liczbowego rodzajów instalacji w przypadku innego od szacowanego zapotrzebowania Grantobiorców na poszczególne instalacje, pod warunkiem uzyskania zgody na taką zmianę Zarządu Województwa Śląskiego - zwanego dalej Instytucją Zarządzającą.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami, projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy (Załączniku nr 2 do SWZ).
4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia potrzeb osób niepełnosprawnych w celu ułatwienia im dostępu oraz uczestnictwa w projekcie. Ocena potrzeb poszczególnych grup osób z niepełnosprawnością nastąpi w oparciu o indywidualną diagnozę. Wykonawca zapewni dostępność dokumentów wymaganych do uczestnictwa w projekcie, a materiały informacyjno – promocyjne przygotuje w sposób czytelny i przejrzysty dla wszystkich uczestników projektu.
W przypadku, w którym Wykonawca nie będzie w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej, musi umożliwić takiej osobie dostęp alternatywny polegający w szczególności na:
1) zapewnieniu osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby lub
2) zapewnieniu wsparcia technicznego osobie ze szczególnymi potrzebami, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, lub
3) wprowadzeniu takiej organizacji Wykonawcy, która umożliwi realizację potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w niezbędnym dla tych osób zakresie.
Wykonawcę obowiązują Standardy dostępności dla polityki spójności 2014-2020, Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014 – 2020.
5. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wykonywane będą przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) Kierownika zespołu;
2) Członka zespołu;
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270390,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo i Usługi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452115433

7.3.3) Ulica: Szlak 77/222

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151905 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Operator zobowiązuje się wykonywać usługę do dnia ostatecznego, całkowitego zatwierdzenia rozliczenia Projektu przez Instytucję Zarządzającą tj. do dnia 25 listopada 2023 r., w tym:
1) odbiór wszystkich zrealizowanych instalacji OZE – 20.09.2023 r.;
2) weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu ostatniego wniosku Grantobiorcy o płatność – 27.09 2023 r.;
3) zakończenie zadania, tj. przygotowanie raportów i sprawozdań końcowych oraz końcowego rozliczenia Projektu zgodnie z wymaganiami dotyczącymi złożenia przez Zamawiającego wniosku o płatność końcową Projektu - do 15.10.2023 r..
2. Wszelkie czynności Operatora winny być przygotowywane ze stosownym wyprzedzeniem, tak aby uwzględniały harmonogram Projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.