Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00010957/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00032663/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00044271/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Modernizacja oświetlenia ulicznego oraz dobudowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Grabowa” zakres: Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oprawy LED.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Grabowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-507
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 862790021
1.5.8.) Numer faksu: 862790021 W.32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grabowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grabowo.logintrade.ne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Modernizacja oświetlenia ulicznego oraz dobudowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Grabowa” zakres: Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oprawy LED.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d09214-8cc9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008346/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja oświetlenia ulicznego oraz dobudowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Grabowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWŚ.271.2.2.2022/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się: demontaż 61 szt. opraw oświetlenia ulicznego i montaż 61 szt. nowych opraw technologii typu LED na istniejących słupach oświetlenia ulicznego, montaż nowych punktów oświetleniowych 18 szt. na istniejących słupach energetycznych oraz modernizację szafek oświetleniowych w miejscowości Grabowo, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, która stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający informuje, że przewidziano instalację ogółem 79 lamp w tym:
• 57 szt. o mocy 44 W
• 9 szt. o mocy 36 W
• 13 szt. o mocy 106 W
2. Szczegółowe informację dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr3 do SWZ.
3. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przystąpi po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień z Zakładem energetycznym PGE Dystrybucja S.A w Łomży
4. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zadania.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych producentów sprzętów i materiałów od podanych w projekcie (zamiennych), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i jakościowych oraz po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176074,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215272,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176074,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński Usługi Instalacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451839890
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 19/44
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176074,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Budowa żłobka w Siennie
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.