Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109715/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00124715/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00124868/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00134191/01 - Wynik z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121298 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie terenów zieleni z bazą edukacyjną w Gminie Maków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Akacjowa 2A
1.4.2.) Miejscowość: Maków
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-124
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 46831-20-09
1.4.8.) Numer faksu: 46831-20-17
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121298
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00109715/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
- wykonanie robot ziemnych związanych z zagospodarowaniem terenu,
- budowie kładki pieszej nad zadoleniem terenu,
- budowie oświetlenia terenu wraz z instalacją monitoringu na słupach oświetlenia i montażem urządzeń do wizji z monitoringu,
- montażu obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice i słupy edukacyjne, stojak na rowery, mała stacja meteorologiczna),
- wykonanie utwardzenia terenu na potrzeby alejek,
oraz nasadzenia zieleni ozdobnej i założenie trawnika.
Ponadto w zakresie wykonawcy będzie również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych dokumentacjach projektowych (projekty budowlane, przedmiar robót, STWiOR) – zał. nr 6 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także:
a) obsługę geodezyjną;
b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych;
c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych;
d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia;
Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami.
Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa , deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Wszystkie wymienione prace podlegają wycenie w kosztorysie ofertowym. Wykonawca odpowiada za jego kompletność i prawidłowość. Kosztorys ofertowy musi obejmować komplet robót „pod klucz” wraz z przeprowadzeniem odbioru technicznego i oddaniem obiektu do użytkowania /protokoły badań i sprawdzeń, geodezyjny pomiar powykonawczy, itp.
Gwarancja:
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy.
Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.).
Po zmianie:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
- wykonanie robot ziemnych związanych z zagospodarowaniem terenu,
- budowie kładki pieszej nad zadoleniem terenu,
- budowie oświetlenia terenu wraz z instalacją monitoringu,
- montażu obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice i słupy edukacyjne, stojak na rowery, mała stacja meteorologiczna),
- wykonanie utwardzenia terenu na potrzeby alejek,
oraz nasadzenia zieleni ozdobnej i założenie trawnika.
Ponadto w zakresie wykonawcy będzie również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych dokumentacjach projektowych (projekty budowlane, przedmiar robót, STWiOR) – zał. nr 6 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także:
a) obsługę geodezyjną;
b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych;
c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych;
d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia;
Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami.
Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa , deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Wszystkie wymienione prace podlegają wycenie w kosztorysie ofertowym. Wykonawca odpowiada za jego kompletność i prawidłowość. Kosztorys ofertowy musi obejmować komplet robót „pod klucz” wraz z przeprowadzeniem odbioru technicznego i oddaniem obiektu do użytkowania /protokoły badań i sprawdzeń, geodezyjny pomiar powykonawczy, itp.
Gwarancja:
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy.
Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-26 10:00
Po zmianie:
2021-07-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-26 10:10
Po zmianie:
2021-07-29 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-08-27
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI MAKÓW
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.