Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika przy DW 770 na odcinku od km 10+510,00 do km 11+046,00 (skrzyżowanie w m. Krzyż)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-04-80
1.5.8.) Numer faksu: 41 347-04-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika przy DW 770 na odcinku od km 10+510,00 do km 11+046,00 (skrzyżowanie w m. Krzyż)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a2f03c-baff-4d12-9c89-1c89bfef264c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044528/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa chodnika przy DW 770 na odcinku od km 10+510,00 do km 11+046,00 (skrzyżowanie w m. Krzyż)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,191327,f89b81d132e7aa0679982dbdd08ca08b.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie dokumentacji projektowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 770 na odcinku od km 10+510,00 do km 11+046,00 (skrzyżowanie w m. Krzyż) w zakresie budowy chodnika”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa świętokrzyskiego, w powiecie kazimierskim, na terenie gminy Czarnocin, w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 776.
2. Parametry techniczne i zakres projektowanej inwestycji :
• droga wojewódzka – droga klasy G /główna/;
• przekrój drogowo-uliczny;
• kategoria obciążenia ruchem KR4;
• teren zabudowy;
• pas ruchu szerokości 3,5 m;
• chodnik szerokości 2,0 m bezpośrednio przylegający do jezdni;
• zatoka autobusowa o szer. 3,0 m, skosie wyjazdowym 1: 8 (24 m) oraz skosie wjazdowym 1:4 (12 m).
3. Realizacja przedmiotowego zadania obejmuje wykonanie:
- nawierzchni chodnika z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3;
- nawierzchni poszerzenia jezdni (pasa ruchu) z betonu asfaltowego na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3;
- nawierzchni zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej regularnej grubości 12 cm na podbudowie z betonu cementowego C16/20 wraz z wiatą przystankową;
- nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3;
- nawierzchni skrzyżowania zwykłego trzywlotowego z drogą gminną klasy D o nr 317031T;
- nawierzchni zjazdu publicznego o konstrukcji zgodnej z konstrukcją poszerzenia jezdni;
- ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik;
- ustawienia krawężnika betonowego obniżonego o wymiarach 20x30x100 cm na ławie beton. z oporem;
- ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej granitowej;
- wykonania urządzeń wodnych tj. :
• wylotu kanalizacji deszczowej Ø 50 cm wraz z umocnieniem skarp rowu kostką granitową na odcinku 1,7m;
• przebudowę odcinka istniejącego rowu/odbiornika wód opadowych i roztopowych polegającą na umocnieniu skarp i dna rowu kostką granitową na odcinku 1,7 m oraz częściowym zasypaniu rowu na długości 1,5 m;
• przebudowę - przedłużenie istniejącego przepustu 1 Ø 60 cm pod drogą długości 10,80 m
oraz likwidację
• istniejących przepustów
I, II, III, VIII, X, XI, XIII o średnicy Ø 50 cm
IV, V, VI, VII, IX, XII, XIV o średnicy Ø 40 cm
• istniejącego rowu odcinki od I do XIII (pomiędzy istniejącymi przepustami);
- wycinki kolidujących drzew i krzewów;
- poręczy ochronnych U-11a;
- oznakowania pionowego i poziomego.
Budowa systemu kanalizacji deszczowej w pasie drogowym DW 770, w zakresie budowanego chodnika, obejmuje wykonanie :
• kanału o średnicy Ø 500 mm o długości L= 480 m;
• przykanalików o średnicy Ø 200 mm o długości L= 38,50 m;
• wpustów deszczowych, ilości 12 szt.;
• studzienek betonowych o średnicy Ø 1400 mm - 12 szt.;
• separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem i by-passem wewnętrznym 15/150 - 1 szt.;
• wlot o średnicy Ø 500 mm - 1szt.
• wylot o średnicy Ø 500 mm - 1szt.
• liniowy system odwodnienia długości 63,0 mb.
Odprowadzenie wód deszczowych z projektowanej budowy kanalizacji deszczowej zaprojektowano do istniejącego rowu. Na powyższe uzyskane zostało pozwolenie wodnoprawne dla niniejszego zakresu projektowego - Decyzja – pozwolenie wodnoprawne wydane przez PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni w Radomiu; pismo znak: KR.ZUZ.1,421.54.2018.MG z dnia 13.08.2018r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w rozdz. XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Doświadczenie zawodowe - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (zakończył) minimum 1 zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi klasy Z lub wyższej o wartości zrealizowanych robót minimum 2 000 000,00 zł brutto.
b) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji Kierownika Budowy.
Osoba wskazana na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń obejmujące swym zakresem uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji minimum 1 inwestycji dotyczącej budowy lub rozbudowy drogi klasy minimum Z.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020 r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowegoINNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Kołłątaja w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+471,50"
- IZP.2411.103.2025.JM Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup i montaż systemu parkingowego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach wraz z pracami towarzyszącymi w ramach realizacji zadania pn. "Inwestycje w ochronie zdrowia"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach
- DOSTAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu kuchni w tutejszym Domu.
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Przebudowa mostu o numerze JNI:01003038 w drodze powiatowej nr 3309E
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E w miejscowości Pajęczno-Siedlec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.