Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00034563/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4886 346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borek@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ee33c4-ac29-4bfe-94c5-4fc2b65bbd84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031409/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EBo.261-2-TP/25
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 6481482,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych, polegających na remoncie komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Orientacyjna ilość lokali mieszkalnych przewidzianych do remontu w okresie obowiązywania umowy ramowej – około 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRULAN Łukasz Kruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8581736792
7.3.4) Miejscowość: Troszyn 44/7
7.3.5) Kod pocztowy: 74-505
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. KONTAR Jan Dwożan, ul. Krzysztofa Kolumba 5, 70-035 Szczecin, NIP: 8522408052, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 57,36 zł
2. zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Zakład Usługowy Edward Szelewicki z siedzibą w Szczecinie przy ul. Władysława Szafera 130/4 71-245 Szczecin, NIP 8520900553
Zakład Usługowy – Piotr Szelewicki z siedzibą w Szczecinie przy ul. Władysława Szafera 130/4 71-245 Szczecin, NIP 8522232630
Wspólników Spółki cywilnej o nazwie SZEL – BUD Piotr Szelewicki, Edward Szelewicki, z siedzibą w Szczecinie przy ul. Włościańskiej 1, 71-021 Szczecin, NIP: 8510205372, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 52,14 zł
3. USŁUGI BUDOWLANE I ELEKTROINSTALACYJNE Piotr Pieczyński, Polskich Marynarzy 99/10, 71-050 Szczecin, NIP 8511113695, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 52,20 zł
4. HYDRAGAZ SERWIS Janusz Szczepański, Ul. Jana Kazimierza 6M1, 71-620 Szczecin, NIP 8512100252, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 54,28 zł
5. Firma Budowlana Ekoprojekt Maciej Moszyński, 74-400 Dębno, ul. Miła 26, NIP: 5971655255, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 53,19 zł
6. ADROBUD Mariusz Wojciechowski, 72-112 Stepniczka, ul. Barnima II 27A, NIP: 6661364239, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 57,24 zł
7. KRULAN Łukasz Kruszyński, Troszyn 44/7, 74-505 Mieszkowice, NIP: 8581736792, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 24.02.2025r., wartość umowy ramowej: 46,44 zł
Podane wartości umowy dotyczą ceny jednej roboczogodziny.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT BUDYNKÓW NR: 1, 51 i 70, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU MOSTY
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Rozbiórka budynku użytkowego przy ul. Krakowskiej 34, wraz z robotami towarzyszącymi, w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace wykończeniowe 20 mieszkań poddasza w 2 budynkach wielorodzinnych przy ul. Ustrzyckiej w Sanoku"
- "Utworzenie mieszkań wspomaganych przy ul. Lipowej 2a w Bojanowie"
- 46/PM/2025: Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Modernizacja pięciu mieszkań komunalnych w Gminie Olkusz
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.