eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: "Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 62-84-106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5ad294-6322-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.159 Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu "Otworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy - RZGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, typ 2.1.2 Realizacja zadań służących osiągnięciu dobrego stanu wód

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327794/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.230.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269461,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”.
Do obowiązków Wykonawcy należy pełen zakres czynności nadzoru autorskiego, określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także wszelkie prace analityczno-projektowe realizowane zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak również w trakcie pobytów na budowie i/lub pobytów w siedzibie Zamawiającego, wykonywane na wezwanie/zapytanie Zamawiającego i/lub wezwanie/zapytanie przedstawicieli nadzoru inwestorskiego (potwierdzone przez Zamawiającego), w ramach których Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
a) w odniesieniu do dokumentacji projektowej i realizowanych robót:
1) oceniać zgodność realizacji robót budowlanych z założeniami dokumentacji projektowej wraz z uwzględnieniem dotychczas wprowadzonych zmian,
2) wyjaśniać Zamawiającemu wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowej,
3) opiniować projekty wykonawcze, technologiczne i zamienne wykonywane przez Wykonawcę robót w zakresie ich zgodności z założeniami i wymaganiami dokumentacji projektowej,
4) opiniować konieczność wykonania robót dodatkowych,
5) dbać, by zakres zmian wprowadzonych na etapie realizacji robót nie spowodował istotnej zmiany w zatwierdzonym projekcie budowlanym, wymagającej uzyskania nowej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji,
6) opiniować (w zakresie zgodności z założeniami dokumentacji projektowej) wyniki badań geologicznych oraz innych opracowań z branży geotechnicznej, przedkładanych przez Wykonawcę robót w trakcie realizacji robót budowlanych,
7) dostosowywać dokumentację projektową, w zakresie poszczególnych branż do warunków zastanych na budowie oraz do wyników badań i pomiarów wykonywanych i przedkładanych przez Wykonawcę robót i/lub przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych, a odbiegających od wyników badań, map lub innych opracowań oraz od wszelkich inwentaryzacji sporządzonych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej,
8) przedkładać Zamawiającemu i przedstawicielom nadzoru inwestorskiego wyjaśnienia precyzujące przyczyny wystąpienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym (w tym również ewentualnych przekroczeń pozycji przedmiarowych),
9) udzielać Zamawiającemu w miarę potrzeby wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące przyjętych rozwiązań projektowych i uzyskanych uzgodnień,
10) opracowywać pisemne wyjaśnienia, wykonywać opinie, analizy, uzgodnienia (z przedłużaniem terminów ich ważności włącznie) oraz wszelkie opracowania i inne czynności dotyczące dokumentacji projektowej, a niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia robót budowlanych,
11) wykonywać dodatkowe lub zamienne opracowania projektowe w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej w przypadku, gdy będzie to konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji kontraktu,
12) sporządzać wyjaśnienia do dokumentacji technicznej oraz poczynionych względem niej zmian w przypadku pytań lub zarzutów instytucji kontrolujących realizację projektu lub podmiotów przez nią upoważnionych,
13) doradzać w innych sprawach z zakresu dokumentacji projektowej, a dotyczących budowy,
14) w związku z możliwym równoczesnym prowadzeniem prac objętych różnymi zamówieniami na roboty budowlane na tych samych obiektach, w ramach przedmiotowego Projektu, czuwać nad spójną realizacją tych zadań, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czuwać nad zachowaniem integralności dokumentacji dotyczących poszczególnych zadań,
15) w związku z możliwą równoległą realizacją przez PGW WP projektu 4.B1 "Centra Operacyjne w Krakowie i we Wrocławiu - modernizacja systemów sterowania na obiektach hydrotechnicznych", mając na uwadze prawdopodobieństwo pokrywania się okresów realizacji prac na niektórych z obiektów, Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Inspektorami nadzoru inwestorskiego na poszczególnych zadaniach Projektu „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i górnych odcinków rzek Soły i Skawy”, w razie konieczności zobowiązany jest dostosowywać lub wprowadzać zmiany w dokumentacji projektowej tak, aby zachowana została spójność obu projektów,
b) w zakresie czynności wykonywanych bezpośrednio na terenie budowy, tj. brania udziału w komisjach i naradach technicznych oraz odbiorach:
1) przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru (do narady, konsultacji, odbioru itp.),
2) dojazd na teren budowy i powrót do siedziby jednostki sprawującej nadzór autorski,
3) pobyt na budowie, udział w naradzie/konsultacji/odbiorze,
4) załatwianie spraw związanych z nadzorem w trakcie pobytu na budowie (identyfikacja problemu, ocena sytuacji, wykonanie wszystkich niezbędnych badań i pomiarów),
5) załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie do siedziby jednostki sprawującej nadzór (w tym konsultacje z Zamawiającym we wszystkich kwestiach związanych z pełnionym nadzorem autorskim),
6) wykonywanie rysunków zamiennych i opracowań dodatkowych w zakresie kwestii poruszanej podczas nadzoru na budowie,
7) dokonanie niezbędnych uzgodnień i konsultacji,
8) zapewnienie: diet, noclegów, transportu, utrzymania personelu, środków łączności, itp.
c) pozostałe obowiązki:
1) wspierać komisję przetargową, w ramach prowadzonych przez Zamawiającego postępowań przetargowych związanych z Projektem, w udzielaniu odpowiedzi na zadane pytania w przypadku, gdy dotyczyć one będą zmian/modyfikacji dokumentacji projektowej,
2) na wezwanie Zamawiającego, pełnić rolę biegłego w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach przetargowych związanych z Projektem, np. w przypadku przedłożenia do oferty rozwiązań równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992680461

7.3.3) Ulica: Klementyny Hoffmanowej 6B/4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-419

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.