Og³oszenie z dnia 2023-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00200328/01 - Wynik z dnia 2023-05-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 292 w m. Chobienia ul. G³ogowska w zakresie budowy chodnika oraz wymiany nawierzchni jezdni w km od 59+030 do 60+205
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rudna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767492100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.rudna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 292 w m. Chobienia ul. G³ogowska w zakresie budowy chodnika oraz wymiany nawierzchni jezdni w km od 59+030 do 60+205
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1169c340-b9b0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00120677
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044494/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 292 w m. Chobienia ul. G³ogowska w zakresie budowy chodnika oraz wymiany nawierzchni jezdni w km od 59+030 do 60+205
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminarudna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie
ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji
elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± . Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym:
https://gminarudna.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê Zakupow±, dostêpn± pod adresem: https://gminarudna.ezamawiajacy.pl. 3. Z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na Platformie
Zakupowej.Oferty, oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 5. Zamawiaj±cy
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:1) sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich
nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100
MB w .txt, .rtf, .pdf , .odt, .ods, .doc, .xls, .docx, .xlsx, .jpg, .jpeg, .zip, .7z, .XAdES. 7. Szczegó³owy zapis zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca wraz z
przekazaniem takich informacji musi zastrzec, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi±
tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, zwan± dalej ustaw± Pzp. 2. Administrator danych osobowych: Wójt Gmina Rudna, z siedzib± przy Pl. Zwyciêstwa 15,
59-305 Rudna. 3. We wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych nale¿y kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony
danych pod adresem: iod@rudna.pl. 4. Cele przetwarzania podstawa prawna czas przechowywania: 1) Przeprowadzenie
postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze w zw. Ustaw± Pzp z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 2) Archiwizacja danych art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest
niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach okres przechowywania: zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat. 3) Realizacja umowy z
wybranym
oferentem art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania
umowy 5 lat od zakoñczenia umowy. 4) Prowadzenie dokumentacji ksiêgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta art. 6
ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± o finansach publicznych,
ustaw± o rachunkowo¶ci, ustaw± o podatku dochodowym, ustaw± o podatku od towarów i us³ug | czas przechowywania 6 lat. 5.
Odbiorcy danych: 1) osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74
ustawy Pzp; zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 rozporz±dzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych); 2) podmioty z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia.6.
Przys³uguj±ce Pani/Panu prawa: 1) Prawo ¿±dania dostêpu do danych - (zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z
¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o
udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy Pzp). 2) Prawo ¿±dania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy
Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników). 3) Prawo ¿±dania usuniêcia danych. 4) Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 5) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki, 2 00-193
Warszawa. 7. Podanie danych osobowych jest niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 292 w m. Chobienia ul. G³ogowska w zakresie budowy chodnika oraz wymiany nawierzchni jezdni w km od 59+030 do 60+205.
2. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
1) przebudowê drogi w zakresie budowy chodnika,
2) budowê zjazdów, doj¶æ do posesji,
3) budowê utwardzonego pobocza z kostki betonowej,
4) remont nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów,
5) budowê kana³u technologicznego,
6) wykonanie odwodnienia przebudowywanego odcinka drogi,
7) reprofilacjê i oczyszczenie skarp rowu wraz z lokalnym umocnieniem skarp p³ytami a¿urowymi.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
3.1. dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 5 do SWZ,
3.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ca za³±cznik nr 6 do SWZ,
3.3. przedmiar robót budowlanych – stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ,
3.4. wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy, przy wyborze oferty najkorzystniejszej bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a. Kryterium nr 1: cena - waga 60%,
b. Kryterium nr 2: d³ugo¶æ okresu gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia- waga 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli:
A) w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem chodnika o warto¶ci co najmniej 800.000,00 z³ brutto ka¿da,
B) dysponuje co najmniej jedn± (1) osob± skierowan± do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu robót budowlanych bêdzie przekazany przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 3 powy¿ej,
2) dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane wykazane przez Wykonawcê w wykazie robót, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia bêdzie przekazany przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 3 powy¿ej,
4) dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ (wzór);
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie tego podmiotu (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 3 do SWZ) potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno byæ za³±czone pe³nomocnictwo, które winno byæ w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy (wzór – za³±cznik nr 8 do SWZ).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w Rozdziale XXII SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://gminarudna.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy nasumê stanowi±c± 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê
art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI RUDNA
wiêcej: przetargi RUDNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku ¦wietlicy Wiejskiej w miejscowo¶ci Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szko³y.
- Roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji ujêcia wodoci±gowego w D±browie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowê dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnêtrznych ¶cianek dzia³owych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia po¿arowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DêbowaK³odapoprzez przebudowê czê¶ci pomieszczeñ w budynku szko³y w Stêpków i zmiana sposobu u¿ytkowania na budynek kultury centrum aktywno¶ci lokalnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.