eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszyceWzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-169bcaeb-3ad4-41ce-bde7-a66fd52b9a2a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-169bcaeb-3ad4-41ce-bde7-a66fd52b9a2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002051/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 zagospodarowanie działki 321/1 w Witowie i działki 561/3 w Koszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana w ramach projektu pn: „Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły” w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027;Priorytet 2 Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie 2.14 Ochrona różnorodności biologicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki 321/1, obr.0017 Witów


1. Nazwa zadania: „ Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce”
Zadanie podzielone zostało na 2 części (2 zadania częściowe) w systemie zaprojektuj i wybuduj i obejmuje wykonanie robót budowlanych poprzedzone przygotowaniem
dokumentacji projektowej upoważniającej do wykonania robót budowlanych dla
zadań:
Część 1: Zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki 321/1, obr.0017 Witów

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Witów, gmina Koszyce, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
Zakres obejmuje zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki min: zamontowanie elementów małej architektury- służących do obserwacji przyrody (różnorodności owadów i zieleni), nasadzenia roślin, wykonanie ścieżek obserwacyjno- edukacyjnych, wysianie łąk, rozmieszczenie domków i hoteli dla owadów, zamontowanie lamp solarnych, kamer i tablic dźwiękowych (dydaktyczno- edukacyjnych) z odgłosami polnych owadów oraz innych robót towarzyszących,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 711936,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „ Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce”
Zadanie podzielone zostało na 2 części (2 zadania częściowe) w systemie zaprojektuj i wybuduj i obejmuje wykonanie robót budowlanych poprzedzone przygotowaniem
dokumentacji projektowej upoważniającej do wykonania robót budowlanych dla
zadań:

Część 2: Zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki 561/3 ,obr. Koszyce

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Koszyce, gmina Koszyce, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
Zakres obejmuje zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki min: wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej, zamontowanie elementów małej architektury- służących do obserwacji przyrody (różnorodności owadów i zieleni), nasadzenia roślin, wykonanie ścieżek obserwacyjno- edukacyjnych, wysianie łąk, rozmieszczenie domków i hoteli dla owadów, zamontowanie lamp solarnych, kamer i tablic dźwiękowych (dydaktyczno- edukacyjnych) z odgłosami polnych owadów oraz innych robót towarzyszących,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1025042,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Stoliński F.U.H STOLPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781284879

7.3.3) Ulica: Osiedle 2 Pułku Lotniczego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-867

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projektowanie i kierowanie robotami-Artur Bahrynowski FHU AKR; roboty budowlane z warunku udziału w postępowaniu- Stanisław Wójs F.P.H.LUXMEBEL


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985403,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985403,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANDSCA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783194270

7.3.3) Ulica: Mrozowa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985403,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.