eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awZakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i doros³ych



Og³oszenie z dnia 2025-02-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i doros³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7957602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i doros³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ef40a8d-e7a7-4208-bf5b-27422960397f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00120392

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
korespondencja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy bêdzie
przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji Komunikaty.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci
logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym
postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±cznik nr 4 do SWZ- Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 20/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 175000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i doros³ych.
1.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
1) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowi±cy Za³±cznik nr 1A do SWZ.
1.2. Szczegó³owe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± dodatkowo WARUNKI UMOWNE bêd±ce Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce
warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.:
a) s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych
w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców maj±cych siedzibê na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, ¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¦WIADCZENIE w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3; (Za³±cznik
nr 3a i Za³±cznik nr 3b - dla podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, podmiotów trzecich) do SWZ, potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te
ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1
niniejszej SWZ dotycz±ce tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr S±dowy lub Centralna Ewidencja
i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Deklaracja zgodno¶ci i/lub certyfikat CE na oferowany produkt zgodnie
z aktualnie obowi±zuj±cym prawem (w tym dyrektywy UE) w jêzyku polskim.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy PZP je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o braku podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w zakresie kwalifikacji i do¶wiadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia w funkcjach: do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy - zmiany reguluj± postanowienia § 6 i § 7 Wzoru Umowy, bêd±cego za³±cznikiem do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pnszpital_gromkowskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta powinna byæ:
a. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.