Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120115 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jemielnica emulsją asfaltową i grysami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67
1.5.2.) Miejscowość: Jemielnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.jemielnica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jemielnica emulsją asfaltową i grysami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fca5d6d-c387-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000341/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty nawierzchni dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 43902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jemielnica przy użyciu grysów bazaltowych i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej. Zamawiający wymaga aby prace były wykonywane dwukomorowym remonterem typu „PATCHER” wyposażonym w dwa zbiorniki dla dwóch różnych frakcji grysu oraz zbiornik emulsji bitumicznej. Zamówienie obejmuje wbudowanie łącznie 120 Mg materiału (grysu+emulsji) w ubytki nawierzchni dróg:
Teren Gminy Jemielnica obejmuje 7 sołectw tj. Barut, Centawę, Gąsiorowice, Jemielnicę, Łaziska, Piotrówkę oraz Wierchlesie.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
- oznakowanie miejsca prowadzenia robót,
- oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota,
- spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca,
- wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową,
- wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej,
- zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm,
- zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku,
- demontaż oznakowania.
2. W zależności od stanu technicznego nawierzchni dróg (ilość ubytków), powyższe wielkości mogą ulec zmianie.
3. Szczegółowy zakres robót zgodnie z wykazem dróg gminnych przeznaczonych do remontu cząstkowego stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. Teren robót należy oznakować znakami A-14 „roboty drogowe”, B-33 „ograniczenie prędkości” i A-28 „sypki żwir” wraz z prawidłowym oznakowanie pojazdu. Przedmiotowe oznakowanie tymczasowe związane z wykonywanymi robotami może zostać zdemontowane przez Wykonawcę wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że luźny grys użyty w ramach robot nie zalega na jezdni, a tym samym droga może być użytkowana w sposób bezpieczny. Koszt oznakowania prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofert.
5. Zamawiający wymaga, aby codzienne ważenie samochodów wraz z materiałem zarówno przed rozpoczęciem robót jak i po ich zakończeniu odbywało się na terenie Gminy Jemielnica lub na terenie gminy sąsiadującej. Koszt wykonania ważenia nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Zamawiający ma prawo uczestniczyć podczas ważenia samochodu. Wykonawca będzie również dostarczał Zamawiającemu codziennie dokumenty z przeważenia samochodu.
6. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z rozszerzeniem o odpowiedzialność od podwykonawców do limitu sumy gwarancyjnej (w przypadku zatrudniania podwykonawców).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.3) Ulica: Malicka
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85608 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2024 r."
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- "Przebudowa ul. Polnej oraz budowa ul. Słonecznej w Trzcielu."
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.