eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUSŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870036850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566233031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: torun@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1065133

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5d4a7e-04ae-42a4-9981-bd8080b9848a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca będzie realizował usługę sprzątania biur przy użyciu własnych środków myjących, czyszczących, konserwujących i dezynfekujących oraz sprzętu, z częstotliwością i szczegółowym rodzajem czynności określonym w harmonogramie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawarł porozumienie z jednostką nadrzędną dotyczącą wynajmu Budynku „C” znajdującego się na terenie siedziby Nadleśnictwa Toruń. Zgodnie z zawartymi ustaleniami z Najemcą usługę utrzymania czystości w budynku „C” ma zapewnić w własnym zakresie i odrębnym postępowaniem Najemca. W związku z powyższym zakres realizacji zamówienia istotnie się zmniejszy.
W związku z czym jak na wstępie Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania wszczętego i prowadzonego na podstawie przetargu nieograniczonego w trybie podstawowym.
W wyżej opisanej sytuacji wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 5.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nadleśnictwo Toruń, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego, prowadzonego w w trybie przetargu nieograniczonego w trybie podstawowym informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zawarł porozumienie z jednostką nadrzędną dotyczącą wynajmu Budynku „C” znajdującego się na terenie siedziby Nadleśnictwa Toruń. Zgodnie z zawartymi ustaleniami z Najemcą usługę utrzymania czystości w budynku „C” ma zapewnić w własnym zakresie i odrębnym postępowaniem Najemca. W związku z powyższym zakres realizacji zamówienia istotnie się zmniejszy.
W związku z czym jak na wstępie Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania wszczętego i prowadzonego na podstawie przetargu nieograniczonego w trybie podstawowym.
W wyżej opisanej sytuacji wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.