Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307605/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie naprawy tarasów w budynku nr 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020671635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stabłowicka 147
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-066
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.oczkowicz@port.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.org.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/port1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie naprawy tarasów w budynku nr 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab44caf-5810-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.271.46.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165706,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie tarasów w budynku nr 4 przy ulicy Stabłowickiej 147 we Wrocławiu, na I i III piętrze. Przewidziane prace remontowe są niezbędne ze względu na zły stan techniczny tarasów budynku - niewłaściwie wykonana warstwa hydroizolacji powoduje przeciek wody i zaleganie w zagłębieniu w warstwie styropianu nad stropem oraz przeciek po oknach, okapie i ścianach na zewnątrz pod obróbkami blacharskimi i po ścianach i oknach do wewnątrz pomieszczeń laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) OPZ z załącznikami – załącznik nr 2A do SWZ;
2) STWiORB – załącznik nr 2B do SWZ;
3) Przedmiarze robót – załącznik nr 2C do SWZ;
4) Wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W dniu 31.03.2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do dopłacenia pozostałej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie do 04.04.2022 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie wpłacił brakującej kwoty. Zamawiający w dniu 05.04.2022 r. pismem nr 0862/2022/W, ponownie wezwał Wykonawcę do wpłacenia pozostałej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.04.2022 r. Dnia 07.04.2022 Wykonawca powiadomił Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy.
Mając na uwadze powyższe, działając na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243475,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Termomodernizacja hali sportowej w Koniecpolu w wykorzystaniem OZE
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szkół Zawodowych Miasta Ostrołęka" - Część I, II, III, IV
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej: Gminnej Biblioteki w Niechlowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa hali sportowej w miejscowości Babica
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





