Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050879/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120046 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagroby - Łętownica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zambrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862714616
1.5.8.) Numer faksu: 862712069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagroby - Łętownica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a02c2ec-b186-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001908/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa i remont świetlicy w miejscowości Zagroby-Łętownica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050879/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rrg.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „PRZEBUDOWA I REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WMIEJSCOWOŚCI ZAGROBY-ŁĘTOWNICA, GMINA ZAMBRÓW”.2. Opis przedmiotuzamówienia:Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia zostałokreślony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWIOR:1) Dokumentacjaprojektowa (załącznik nr 9):1. Projekt wykonawczy – Branża: architektura;2. Projekt wykonawczy– Branża: drogowa;3. Projekt wykonawczy – Branża: elektryczna;4. Projekt wykonawczy –Branża: konstrukcja;5. Projekt wykonawczy – Branża: sanitarna;2) Przedmiary robót (załączniknr 10)3) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11);UWAGA:Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokumentpomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłączniecelom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę itechnologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacjiinwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilościrobót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty.Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robótwynikający z dokumentacji projektowej i SIWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub wnim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzieuznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym.Zaustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawiekalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nimspoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.3. Zadaniewinno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z: 1) Specyfikacji Warunków Zamówieniawraz z załącznikami, 2) Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania iOdbioru Robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB), 3) Oferty Wykonawcy, 4) Warunkówpozwolenia na budowę5) Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej, 6)Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni oddaty podpisania Umowy.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizjilokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność iryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty orazzawarcia umowy i wykonania zamówienia. Błędna kalkulacja ceny lub pominięcie elementówniezbędnych do wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową, wyklucza możliwośćroszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy poniesieWykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45431100-8 - Kładzenie terakoty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962868,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956
7.3.4) Miejscowość: Paproć Mała 8
7.3.5) Kod pocztowy: 18-305
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Artur Urbanik -Przedsiębiorstwo Budowlane, Grupa Budowlana Urbanik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Wymiana elementów drewnianych na elementy z tworzywa sztucznego pomostu nad zalewem w Zambrowie
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.