Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00678625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: ”Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 6
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 307 02 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.karlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.karlino.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c5aed22-f053-4eda-84f4-7780185a9f801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: ”Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5aed22-f053-4eda-84f4-7780185a9f80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00672973/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi opiekuńcze w mieszkaniu treningowym
2.3.2 Usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnością i seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 6: Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.27.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1252920 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w mieszkaniu treningowym. Zapewnienie wsparcia mieszkańcom mieszkań treningowych w sposób odpowiadający ich indywidualnym potrzebom.Zakres usług:
Pomoc w codziennych czynnościach życiowych.
Opieka higieniczna i pielęgnacyjna zgodnie z zaleceniami lekarza.
Zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Organizacja pracy.
Usługi będą świadczone przez 4 opiekunów zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.
Każdy opiekun będzie realizował średnio 84 godziny usług miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 449766 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług:Świadczenie usług asystenckich dla osób z niepełnosprawnościami i seniorów. Zakres usług obejmuje wsparcie w codziennych czynnościach życiowych, pomoc w przemieszczaniu się, ułatwienie kontaktów społecznych oraz organizację wsparcia zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Wykonawca zapewni odpowiednio przeszkolonych asystentów, w tym szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz wsparcie psychologa w przygotowaniu asystentów.Wsparcie w codziennych czynnościach życiowych, takich jak zakupy, sprzątanie, pomoc w przemieszczaniu się.
Ułatwienie kontaktu z otoczeniem i udziału w życiu społecznym.
Indywidualne podejście do potrzeb każdej osoby objętej usługami.
Organizacja pracy:
Usługi będą świadczone dla maksymalnie 15 osób, w tym osób z niepełnosprawnościami i seniorów.
Wykonawca zapewni odpowiednio przeszkolonych asystentów, w tym szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz wsparcie psychologa w przygotowaniu asystentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 803154 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Feniks"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722078256
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1a
7.3.4) Miejscowość: Karlino
7.3.5) Kod pocztowy: 78-230
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "FENIKS"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "FENIKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 766600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Feniks"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722078256
7.3.3) Ulica: Kościuszki 1a
7.3.4) Miejscowość: Karlino
7.3.5) Kod pocztowy: 78-230
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "FENIKS"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "FENIKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI KARLINO
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Bogusława X 1/2 o powierzchni 43,11m2
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Plac Jana Pawła II 1/11 o powierzchni 55 m2
- Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów - lokal przy ul. Szczecińska 14/5 o powierzchni 38 m2
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Karlinie, 78-230 Karlino, ul. Moniuszki 8
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Karlino wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.