Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00652704/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00662400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych wraz z napojami i deserami dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683276613
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych wraz z napojami i deserami dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db85d383-49c5-4250-b10b-447f895aa95b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.19.2024.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 183600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych wraz z napojami i deserami dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie gotowych obiadów dwudaniowych wraz z deserem i napojem, w okresie od 07.01.2025 r.
do 26.06.2025 r. dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Brodatego w Nowogrodzie Bobrzańskim.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim posiada stołówkę szkolną, do której należy dostarczyć obiady.
Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do stołówki w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
Wykonawca dostarczać będzie obiady do stołówki szkolnej Szkoły za pośrednictwem właściwego transportu do przewozu posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami sanitarno-epidemiologicznymi oraz w opakowaniach gwarantujących nienaruszalność.
Szkoła przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Szkoła posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce).
Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Szkoła - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczania Szkole posiłków
w następujących terminach i ilości:
a) przewidywana liczba dni, w których będą dostarczane obiady to 102.
Jednocześnie Szkoła zastrzega sobie, że liczba ta może ulec zmianie.
b) Szkoła planuje, że dzienne zapotrzebowanie to szacunkowo 150 obiadów.
W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez Szkołę na dzień (150 sztuk), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów
c) ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów, Szkoła zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:30 danego dnia.
d) w razie zaistnienia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia obiadów
w sytuacjach zaplanowanych wcześniej (np. wycieczka szkolna, dodatkowy dzień wolny) o co najmniej 50 szt. danego dnia, Szkoła będzie informować Wykonawcę z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.
e) dostawa obiadów będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – ok. godziny 11.00 do Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu
z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie
z przedstawionym jadłospisem.
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Szkole jadłospis na dany tydzień w czwartek poprzedzający jego rozpoczęcie z podaniem gramatury posiłku. Jadłospis zatwierdza Szkoła.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 4. SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJ NOWIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731079972
7.3.3) Ulica: Łężyca - Irysowa 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-016
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-07 do 2025-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW NA POTRZEBY DZIECI Z PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO WE WRZĄCEJ WIELKIEJ.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW NA POTRZEBY DZIECI Z PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W POWIERCIU
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MIASTA BRODNICY W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.