eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecRozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka (4)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka (4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d58b6ac-97d0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka (4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d58b6ac-97d0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00512323/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, instalacji ogrzewania, instalacji wentylacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych, wykonaniem przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
1.1 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1.1.1 Rozbudowa budynku szkoły:
• Powierzchnia użytkowa 307,06 m2
• Powierzchnia zabudowy 290,88 m2
• Kubatura 2063,80 m3
• Wysokość do kalenicy 10,06 m
 Liczba pomieszczeń 16
1.1.2 Przygotowanie terenu pod budowę budynku (roboty porządkowe, roboty pomiarowe, itp.).
1.1.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku.
1.1.4 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku.
1.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych.
1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku.
1.1.7 Montaż więźby dachowej.
1.1.8 Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego.
1.1.9 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku.
1.1.10 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, wykładzin, licowanie ścian płytkami, itp.).
1.1.11 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego wentylacji w budynku.
1.1.13 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne oraz elektryczne).
1.1.14 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku.
1.1.15 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku.
1.1.16 Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z uzgodnieniami.
1.1.17 Wykonanie przyłącza wodociągowego zgodnie z uzgodnieniami.
1.1.18 Wykonanie przyłącza elektrycznego zgodnie z uzgodnieniami.
1.1.19 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie terenów zielonych).
1.1.20 Wykonanie oświetlenia zewnętrznego.
1.1.21 Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego w delegaturze Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Jeleniej Górze zgodnie z Postanowieniem nr 108/2020 z dnia 04.05.2020r. (znak sprawy: JG/N.5152.129.2020.IE). Wszystkie ustalenia zawarte w ww. postanowieniu są wiążące dla Wykonawcy i ich wypełnienie obciąża Wykonawcę.
1.1.22 Wykonanie prac budowlanych w istniejącym budynku szkoły (wykonanie tynku żywicznego na ścianach klatki schodowej, malowanie ścian i sufitów, wymiana gumoleum na wykładziny heterogeniczne winylowe, wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej, modernizacja istniejących toalet, wymiana ogrodzenia od strony frontowej i ogrodzenia od działki sąsiedniej na nowe, remont dachu nad salą gimnastyczną i nad zapleczem socjalnym przy sali, roboty zewnętrzne itp.)
1.1.23 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z ogrodzeniem.
1.1.24 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
UWAGA ! Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie realizowany na użytkowanym obiekcie – zespół szkolno-przedszkolny, w związku z powyższym Wykonawca musi tak zabezpieczyć plac budowy (ogrodzić, odpowiednio oznakować), aby była możliwość korzystania z istniejącego budynku, a roboty budowlane prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4297620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4450140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4297620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany "Rogalski" Artur Rogalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 612-100-47-21

7.3.3) Ulica: ul. Kalinowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4297620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.