eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontów dróg w Gminie Stryków



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontów dróg w Gminie Stryków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.8.) Numer faksu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontów dróg w Gminie Stryków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6441420-9bbe-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontów dróg w Gminie Stryków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076521/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2022.IZP.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 559024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa drogowego granitowego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 2000 Mg oraz o frakcji 31,5 mm - 63 mm w ilości 2000 Mg na potrzeby Gminy Stryków do wykonywania remontów powierzchniowych dróg gruntowych gminnych i utrzymania - naprawy poboczy dla dróg kategorii ruchu KR-1, KR-2, zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-4/2014 „Kruszywa – wymagania techniczne” – GDDKiA Warszawa. Przedmiot umowy winien odpowiadać normie PN-EN-13043 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, jednocześnie przedmiot zamówienia winien być wyłącznie kruszywem granitowym.
2. Dostawy kruszywa będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie drogą telefoniczną i potwierdzenie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej - e-mail. Wiadomość elektroniczna będzie określała ilość zamawianego kruszywa granitowego i miejsce dostawy (jednorazowe zgłoszenie zapotrzebowania będzie każdorazowo dotyczyło dostawy kruszywa granitowego w przedziale od 200 Mg do 300 Mg). Dostawa będzie następowała do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Gminy Stryków) i w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie – termin dostawy kruszywa granitowego w przedziale od 200 Mg do 300 Mg na postawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia w oferowanym terminie od 200 Mg do 300 Mg kruszywa granitowego, z zastrzeżeniem, że wielkość dostawy w ww. przedziale będzie doprecyzowana przez Zamawiającego w jednorazowym zgłoszeniu. Wykonawca będzie dostarczać kruszywo granitowe własnym transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (najczęściej będzie to działka ZGKiM w Strykowie, ul Batorego 25, 95-010 Stryków). Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować pojazdami dzięki którym będzie mógł systematycznie realizować dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest każdorazowa gotowość do realizacji dostawy wg wskazań Zamawiającego.
3. Termin realizacji dostawy kruszywa granitowego 0-31,5 mm i/lub 31,5-63 mm w przedziale wielkości od 200 Mg do 300 Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania, to czas liczony od dnia następującego po dniu przekazania jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania do dnia faktycznej dostawy kruszywa w zamówionej wielkości. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy kruszywa granitowego 0-31,5 mm i/lub 31,5-63 mm w przedziale wielkości od 200 Mg do 300 Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 6 dni od dnia ww. zgłoszenia zapotrzebowania.
Zaoferowanie dłuższego terminu realizacji dostawy kruszywa granitowego 0-31,5 mm i/lub 31,5-63 mm w przedziale wielkości od 200 Mg do 300 Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania, tj. 7 dni i więcej będzie traktowane jako nieodpowiadające warunkom/treści specyfikacji warunków zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Kruszywo musi spełniać wymogi ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie;
Kruszywo nie może zawierać substancji szkodliwych w stosunku do środowiska wg odrębnych przepisów np. azbest, popioły;
Kruszywo nie może zawierać żadnych ciał obcych takich jak niesortowane kruszywo, drewno, szkło, plastik, drut, gwoździe, inne metale, domieszek gliny, itp. mogących pogorszyć wyrób końcowy;
W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa ww. zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy.
5. Poprzez sformułowanie „dostawa kruszywa” należy rozumieć sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, dowóz i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego punkcie rozładunku na terenie Gminy Stryków. Dostawa obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywaniu załadunku.
Z czynności tej sporządzony będzie stosowny dokument, który następnie zostanie przedłożony Zamawiającemu.
Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy był dołączany dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru/przywiezionego kruszywa, w tym kwity wagowe podające w formie numerowanego wydruku komputerowego ciężar brutto i tarę pojazdu oraz datę załadunku kruszywa, ilość ton kruszywa, datę odbioru przez upoważnioną osobę, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono kruszywo, imię i nazwisko kierowcy. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności.
6. Wykonawca winien realizować dostawy w godzinach od 8°° do 15°° każdego dnia roboczego, a w wyjątkowych sytuacjach tego wymagających również w innych godzinach/dniach.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji tonażu dostarczonego kruszywa poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w wagę elektroniczną. Dodatkowo Zamawiający zastrzega prawo do kontroli jakości, technicznych właściwości dostarczanego kruszywa, poprzez pobranie jego próbek w celu zlecenia badania laboratoryjnego na potrzeby sprawdzenia czy spełnia ww. normy. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z wymaganiami koszt badań ponosi dostawca kruszywa.
W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa.
W przypadku dostawy kruszywa w jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia i/lub w ilości mniejszej od ilości wskazanej w jednorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania, Zamawiający może odmówić przyjęcia całej dostawy, lub jej części. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie dostarczyć brakującą ilość kruszywa lub/i kruszywo w jakości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Zaistnienie którejkolwiek z ww. okoliczności będzie traktowane jako zwłoka Wykonawcy w stosunku do terminu wskazanego w ofercie dotyczącego realizacji dostawy kruszywa granitowego 0-31,5 mm i/lub 31,5-63 mm w przedziale wielkości od 200Mg do 300Mg na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania.
8. Wykonawca winien w czasie wykonywania dostaw w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w pobliżu rozładunku.
Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi za każdą dostawę objętą jednorazowym zgłoszeniem zapotrzebowania, w którym zostanie określona dostawa kruszywa granitowego w przedziale od 200Mg do 300Mg – faktura na podstawie ilości kruszywa faktycznie odebranego.
Docelowe miejsce dostawy kruszywa to teren Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25. Zamawiający zastrzega możliwość dostarczenia materiału w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie Gminy Stryków.
9. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
10. Podane w opisie wielkości dostawy kruszywa granitowego 0-31,5 mm oraz 31,5-63 mm są orientacyjne, z zastrzeżeniem, że łączna szacunkowa dostawa w terminie do 200 dni od dnia podpisania umowy kruszywa granitowego 0-31,5 mm wyniesie 2000 Mg oraz kruszywa 31,5-63 mm wyniesie 2000 Mg. Szacunkowe wielkości dostawy kruszywa granitowego przyjęto w celu zapewnienia porównywalności ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADURA Anna Gierasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142815491

7.3.3) Ulica: Radomska

7.3.4) Miejscowość: Kowala- Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.