Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045824/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00045824/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00045835/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119525 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 23, 56-160 Wińsko - etap I - II powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wińsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Wińsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@winsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://winsko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 23, 56-160 Wińsko - etap I - II powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeacda9b-acd4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002131/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Odbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 23 w Wińsku-etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045824/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZR.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142417,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dachu wraz z wymianą stropu nad 1 piętrem oraz z zszyciem ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis zakresu prac opisany został w projekcie budowlanym pt.: „ODBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU MIESZKALNEGO PO POŻARZE I ZALANIU WODĄ” ul. PIŁSUDSKIEGO 23, 56-160 WIŃSKO, działka nr 888, obręb Wińsko, gmina Wińsko. Autor projektu: Modestic SEBASTIAN LUSAR, ul. Kwiska 63/29, 54-210 Wrocław, a szczególności pkt: Branża budowlana – architektura i konstrukcja. 4.3 STROP NAD PARTEREM i PIERWSZYM PIĘTREM – zakres prac związanych z wymianą stropu nad 1 piętrem PODDASZE – KONSTRUKCJA DACHU – opis prac związanych z odbudową dachu. ZSZYCIE PĘKNIĘTEJ ŚCIANY ELEWACJI ZACHODNIEJ – naprawa ściany zewnętrznej. Branża elektryczna 3.5. Instalacja odgromowa Ponadto prace należy wykonać zgodnie z treścią decyzji nr 504/20 z dnia 26.10.2020 wydanej przez Starostę Wołowskiego oraz z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do decyzji (projekt budowlany) oraz dokumentacją wykonawczą. Szczegółowy zakres prac znajduje się w „dokumentacji projektowej” stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 9 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wskazane w pkt 2. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 6 nie dotyczy również osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2 (II). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Charakterystyka przedmiotu zamówienia nie daje możliwości podzielenia zamówienia, gdyż stanowi ona jedną z kilku części projektu budowlanego. Ponadto odpowiada profilowi działalności MŚP funkcjonującym na rynku regionalnym i lokalnym, a ponadto w postępowaniu dopuszcza się udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający daje Wykonawcom możliwość odbycia wizji lokalnej. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Wąsosz Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931864148
7.3.3) Ulica: ul. kolejowa 25 d
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie konstrukcji dachu - Zbigniew Menartowicz ZIBI Piskorzyna 26, 56-160 Wińsko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI WIŃSKO
- "Przebudowa lokali mieszkalnych w Przyborowie i Turzanach, gm. Wińsko"
- "Zabawy z przyrodą" - sensoryczny plac zabaw w Filii Żłobka Wyspa Skarbów - Wińsko w ramach programu "Aktywne place zabaw" 2025
więcej: przetargi WIŃSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-317/2025 Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie; 08-455 Podebłocie
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- Remont pokrycia dachowego budynku Plebanii z Podwilka
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- Remont pałacu w Storlusie
- "Modernizacja pokrycia dachowego i przebudowa/remont stropu nad częścią budynku po dawnej szkole w Kobylu"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.