Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056283/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119415 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RENOWACJA ELEWACJI SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH (POZNAŃ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pim.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RENOWACJA ELEWACJI SALI GIMNASTYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH (POZNAŃ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a85ddf3-b6f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/05/21/ZP23/2020-264
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji ceglanej elewacji zabytkowego obiektu sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zespół Szkół
i Placówek Oświatowych – renowacja elewacji”.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonaniem usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi oraz realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Obiekt podlegający renowacji zlokalizowany jest w Poznaniu, przy ul. w Poznaniu (60-765),
przy ul. Berwińskiego 2/4,60-765 Poznań.
W celu realizacji przedmiotu zamówienia uzyskano pozwolenia: nr 1174 / 2019 na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich i architektonicznych oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (z dnia 19.11.2019 r.) oraz nr 52/2020 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę (z dnia 09.02.2020 r.).
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387444,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387444,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Dzierzkiewicz RENTON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630866720
7.3.3) Ulica: ul. Gołębia 4
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-834
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387444,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Remont szatni w obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 7
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.