Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119382 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu centrum wsi Bieńkowice – etap I
budowa centrum przesiadkowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.krzyzanowice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu centrum wsi Bieńkowice – etap Ibudowa centrum przesiadkowego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f540b2-c36d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001713/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu centrum wsi Bieńkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1406280,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu centrum wsi Bieńkowice – etap I budowa centrum przesiadkowego” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Bieńkowice, działki nr 99/1 i 99/4 obręb Bieńkowice.
1) Zakres zadania obejmuje m.in.:
-drogi, place parkingi dla samochodów osobowych powierzchnia zabudowy 855,0m2 – zaprojektowano 30 miejsc w tym 2 miejsca dla osób z niepełnosprawnościami;
-plac zabaw dla dzieci powierzchnia zabudowy 303,0 m2- ogrodzony, wyposażony w atestowane urządzenia i wykończony nawierzchnię sztuczną z płyt amortyzujących, prefabrykowanych wyposażony w 2x koniki na sprężynach; piaskownica drewniana 2,0 x 2,0 x 0,3m; 1x równoważnia belkowa; 1x huśtawka podwójna z ławeczkami; 1x huśtawka z koszem; 1x zestaw skrzyń przestrzennych do wspinania się zjeżdżalnią; 1x skrzynia przestrzenna do wspinania; 1x karuzela sieciowa do wspinania, 1x tablica informacyjna.. Ogrodzenie wys. 1,00m – 70mb +2xfurtka.
-instalacje zewnętrzne oświetlenia terenu;
-przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem terenu;
-przyłącza wody;
-pozostałe elementy wyposażenia (m.in. stojaki na rowery, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, ławeczki spoczynkowe)
-nowa wiata przystankowa, przy ul. Raciborskiej.
2) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m.in. zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja geodezyjna po zakończeniu robót oraz inne czynności, które mogą wynikać w trakcie realizacji zamówienia) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania w odległości 8 km, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1420526,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437060,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1420526,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżbud TT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423206479
7.3.3) Ulica: Jerzego Giedroycia 8
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1420526,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KRZYŻANOWICE
więcej: przetargi KRZYŻANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.