eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › "Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - IV" w ramach projektu pn.: "Staż przepustką do zatrudnienia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - IV” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Blich 10

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stazprzepustka@zsp2lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lowicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ca4889a-975c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - IV” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca4889a-975c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042392/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - IV” w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Staż przepustką do zatrudnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Umowa o dofinansowanie projektu Nr RPLD.11.03.01-10-0030/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP2.CKZ.ZP.26.30/21.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35934,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na 3 części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń oraz oprogramowania tj. zestaw komputerowy, oprogramowanie, urządzenie wielofunkcyjne, tablety, terminal mobilny, skaner kodów kreskowych, drukarkę etykiem, zestaw etykiet, termohigrometr, krótkofalówka, słuchawki itp. w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia, wyposażenie muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8.
3.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis / karta musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych – DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE.
3.4. Dostarczony sprzęt, wyposażenie (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, z wyłączeniem w szczególności określonym dla poszczególnego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 8 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem, montażem, instalacją przedmiotu zamówienia oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego (ok. 10 osób kadry tj. 2 grupy po 5 os.) z obsługi dostarczonego sprzętu – szkolenie min. 2 godziny lekcyjne, w siedzibie Zamawiającego, w tym wydanie zaświadczeń o przeszkoleniu, każdej przeszkolonej osobie.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji wyposażenia.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.8. UWAGA - Na podstawie ustawy z dnia o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. T. Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, stosuje się 0% stawkę VAT do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
3.9. Kod CPV:
3.9.1. Część Nr 1:30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30213300-8 Komputer biurkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 28998,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na 3 części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń oraz oprogramowania tj. zestaw komputerowy, oprogramowanie, urządzenie wielofunkcyjne, tablety, terminal mobilny, skaner kodów kreskowych, drukarkę etykiem, zestaw etykiet, termohigrometr, krótkofalówka, słuchawki itp. w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia, wyposażenie muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8
3.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis / karta musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych – DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE.
3.4. Dostarczony sprzęt, wyposażenie (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, z wyłączeniem w szczególności określonym dla poszczególnego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 8 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem, montażem, instalacją przedmiotu zamówienia oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego (ok. 10 osób kadry tj. 2 grupy po 5 os.) z obsługi dostarczonego sprzętu – szkolenie min. 2 godziny lekcyjne, w siedzibie Zamawiającego, w tym wydanie zaświadczeń o przeszkoleniu, każdej przeszkolonej osobie.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji wyposażenia.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.8. UWAGA - Na podstawie ustawy z dnia o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. T. Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, stosuje się 0% stawkę VAT do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
3.9. Kod CPV:
3.9.2. Część Nr 2: 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 30216130-6 Czytniki kodu kreskowego, 31224500-7 Terminale

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

31224500-7 - Terminale

4.5.5.) Wartość części: 6123,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na 3 części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń oraz oprogramowania tj. zestaw komputerowy, oprogramowanie, urządzenie wielofunkcyjne, tablety, terminal mobilny, skaner kodów kreskowych, drukarkę etykiem, zestaw etykiet, termohigrometr, krótkofalówka, słuchawki itp. w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia, wyposażenie muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8.
3.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis / karta musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych – DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE.
3.4. Dostarczony sprzęt, wyposażenie (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, z wyłączeniem w szczególności określonym dla poszczególnego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 8 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem, montażem, instalacją przedmiotu zamówienia oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego (ok. 10 osób kadry tj. 2 grupy po 5 os.) z obsługi dostarczonego sprzętu – szkolenie min. 2 godziny lekcyjne, w siedzibie Zamawiającego, w tym wydanie zaświadczeń o przeszkoleniu, każdej przeszkolonej osobie.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji wyposażenia.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.8. UWAGA - Na podstawie ustawy z dnia o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. T. Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, stosuje się 0% stawkę VAT do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Staż przepustką do zatrudnienia” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
3.9. Kod CPV:

3.9.3. Część Nr 4:32237000-3 Krótkofalówki, 32342100-3 Słuchawki

4.5.3.) Główny kod CPV: 32237000-3 - Krótkofalówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 812,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35667,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35667,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35667,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDWECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522470430

7.3.3) Ulica: ul. Wieniawskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-130

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35667,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8307,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18518,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8307,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIGAEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241807576

7.3.3) Ulica: Łojew 53

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek

7.3.5) Kod pocztowy: 07-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8307,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIGAEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241807576

7.3.3) Ulica: Łojew 53

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek

7.3.5) Kod pocztowy: 07-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.