eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Montaż wew. instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta w Oleśnicy oraz Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż wew. instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta w Oleśnicy oraz Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż wew. instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta w Oleśnicy oraz Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3980c5-7184-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471576/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie MultiSplit dla trzech pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w Oleśnicy, dz. nr 51/2, AM-51. Do chłodzenia wybranych pomieszczeń w budynku zaprojektowano jeden układ klimatyzacji freonowej ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego, składający się z 3 jednostek wewnętrznych i 1 jednostki zewnętrznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez ECOTEQ I. Bors, R. Flis sp.j., ul. Wilczycka 48, 55-093 Kiełczów
W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiary należy traktować pomocniczo. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji przedmiotu zamówienia nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Określone w SIWZ i dokumentacji parametry należy traktować jako minimalne, Wykonawca może zaoferować sprzęt lepszy niż wskazano w opisie.
Termin wykonania prac: do 30 dni od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 89131,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta Oleśnica, Rynek Ratusz

Zakres robót:
-oczyszczenie ścian i sufitów z brudu i kurzu, przygotowanie powierzchni pod malowanie
-gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi pom. wg. przedmiaru robót
-malowanie ścian wybranych pomieszczeń II p. Ratusza farbą lateksową w kolorze odtworzeniowym
-malowanie sufitów wybranych pomieszczeń farbą lateksową białą
-demontaż starej wykładziny w wybranym pomieszczeniu oraz montaż nowej wykładziny dywanowej- płytek, wykładzina wielkość płytek min. 25x100cm, gr. min. 8mm, gramatura min. 949gr/m2
-oczyszczenie, zmatowienie i malowanie filarów z tynkiem ozdobnym farbami dyspersyjnymi np. Sto Struktur F
-zabezpieczenie stolarki, lamp, grzejników, podłóg itp. folią
-malowanie stalowej balustrady

W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiary należy traktować pomocniczo. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji przedmiotu zamówienia nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Określone w SIWZ i dokumentacji parametry należy traktować jako minimalne, Wykonawca może zaoferować sprzęt lepszy niż wskazano w opisie.
Termin wykonania prac: do 30 dni od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 109631,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42805,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103157,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46432,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMA-POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388260298

7.3.3) Ulica: ul. Drohobycka 1

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46432,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

bowiem oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.