Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102381/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118962 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą komputerów, notebooka, urządzeń drukujących oraz oprogramowania antywirusowego Webroot Secure Anywhere Endpoint Protection i licencji dla urządzenia FortiGate 80C.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W WEJHEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191927728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I BRYGADY PANCERNEJ WP 32
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586776300
1.5.8.) Numer faksu: 586776333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@pupwejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wejherowo.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pup_wejherowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność urzędów pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą komputerów, notebooka, urządzeń drukujących oraz oprogramowania antywirusowego Webroot Secure Anywhere Endpoint Protection i licencji dla urządzenia FortiGate 80C.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3336b6-da47-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001933/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą komputerów, notebooka, urządzeń drukujących oraz oprogramowania antywirusowego Webroot Secure Anywhere Endpoint Protection i licencji dla urządzenia FortiGate 80C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.2710.2.KN.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128710,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą komputerów, notebooka, urządzeń drukujących oraz oprogramowania antywirusowego Webroot Secure Anywhere Endpoint Protection i licencji dla urządzenia FortiGate 80C.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITKON Konrad Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451872249
7.3.3) Ulica: Konarskiego 5/1
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158313,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-19 do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Prace naprawcze na kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej w Gościcinie
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi, z podziałem na części
- WYPOCZYNEK LETNI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2025
- Zakładanie baz danych BDOT500 i GESUT gmin: m. Wejherowo, m. Reda, m. Rumia, gm. Choczewo, gm. Gniewino
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części
- Dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.