Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234216/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00285869/01 - Wynik z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1514 L polegająca na budowie chodnika – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LUBARTOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029317
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Krańcowa 6
1.4.2.) Miejscowość: Lubartów
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 18542702
1.4.8.) Numer faksu: 818553217
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: budowa@zdp.lubartow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.lubartow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118656
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00087381/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Strony przewidziały w umowie w § 18 ust. 2), 4) możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Wykonawca wykazał iż w okresie realizacji umowy występowały warunki uniemożliwiające
należyte i zgodne ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonanie robót na przedmiotowym zadaniu - dołączając zestawienie danych meteorologicznych IMGW dla terenu realizacji umowy i stosownego okresu czasu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin zakończenia robót budowlanych będących przedmiotem umowy ustala się do dnia: 21 styczeń 2022 roku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Strony przewidziały w umowie w § 18 ust. 2), 4) możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Wykonawca wykazał iż w okresie realizacji umowy występowały warunki uniemożliwiające
należyte i zgodne ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonanie robót na przedmiotowym zadaniu - dołączając zestawienie danych meteorologicznych IMGW dla terenu realizacji umowy i stosownego okresu czasu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin zakończenia robót budowlanych będących przedmiotem umowy ustala się do dnia: 28 luty 2022 roku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (cz. I i cz. II)
- Termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Brzezinach, gm. Lubartów
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Wzmocnienie stropów budynku magazynowego Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Gorzołki 8
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.