eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilnousługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MOGILNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092947535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523159315

1.5.8.) Numer faksu: 523159316

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mgops-mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mgops.mogilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-460b4aba-708c-4f44-a6d9-a0663faf92bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460b4aba-708c-4f44-a6d9-a0663faf92bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS 341/7/I/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190163,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie
do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10, w okresie od dnia 01.03.2025 r., jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) każdy posiłek musi być zapakowany porcyjnie w pojemniki dostawcy. Pojemniki muszą zapewnić utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością;
2) do każdego posiłku dostawca zobowiązany jest zapewnić kompletny zestaw jednorazowych sztućców;
3) posiłek należy dostarczać własnym transportem przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), do Jadłodajni MGOPS w Mogilnie, ul. Rynek 10,
w godzinach między 11³° a 12°°, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
A. w okresie tygodniowym (od poniedziałku do piątku) skład posiłków ma przedstawiać się następująco:
a) 2 posiłki – ziemniaki lub kasza lub ryż + mięso (drobiowe lub wieprzowe lub wołowe) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia 1 posiłku w tygodniu daniem półmięsnym, np. bigos lub leczo lub pilaw lub fasolka
po bretońsku, itp.;
b) 1 posiłek – ziemniaki + filet rybny (np. typu dorsz lub mintaj, itp.) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia dania rybnego daniem mięsnym po uzgodnieniu
z zamawiającym;
c) 1 posiłek – danie mączne (np. pierogi lub makaron
z sosem lub naleśniki lub placki ziemniaczane lub łazanki, itp.);
d) 1 posiłek – zupa z wkładką (np. kiełbasa lub mięso drobiowe/wieprzowe) + pieczywo (chleb),
przy czym poszczególne składniki posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości:
zupa – minimum 400 ml,
ziemniaki, kasza, ryż – minimum 300 g,
mięso – minimum 150 g (bez panierki),
ryba – minimum 150 g (bez panierki),
danie mączne – minimum 400 g,
surówka – minimum 100 g,
jarzyna – minimum 100 g,
danie półmięsne – minimum 400g,
mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy – minimum
100 g,
pieczywo (chleb) – minimum 150 g.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył maksymalną kwotę w wysokości 206 550,00 zł brutto. W postępowaniu złożono 4 oferty, jednakże tylko jedna z nich mieściła się w budżecie Zamawiającego (oferta nr 4). Oferta nr 3 nie mogła zostać odczytana w sposób poprawny na sprzęcie Zamawiającego, dlatego jej cena pozostała nieustalona. W toku badania i oceny złożonych ofert okazało się,
że oferta z najniższą ceną (oferta nr 4) podlega odrzuceniu. Natomiast pozostałe dwie oferty (oferta nr 1 i oferta nr 2), niepodlegające odrzuceniu, znacznie przekraczają budżet Zamawiającego przeznaczony na realizację całości zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na ten cel. W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.