eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118441 z dnia 2021-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523800511

1.5.8.) Numer faksu: 523326054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/;

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81762c5-ca6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357723,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS , spełniającego co najmniej niżej wymienione wymagania:

Lp.
WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
1 2
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
1.2. Pojazd musi posiadać ważny przegląd techniczny i komplet dokumentów do rejestracji w Polsce
II. PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE
2.1 Pojazd musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2021 r.
2.2 BUS 30 osobowy w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej plus miejsce kierowcy
2.3 Kolor nadwozia – biały lub srebrny
2.4 Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 180 KM, pojemność silnika min. 2800 cm3 , pojazd musi spełniać normę EURO 6
2.5 Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany biegów manualnie
2.6 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu w tym dla kierowcy
2.7 Dwuwarstwowe przyciemnione szyby boczne w części dla pasażerów
2.8 Wydajna dachowa klimatyzacja z nawiewami dla każdego fotela oraz oświetleniem dla każdego fotela pasażera w górnym panelu
2.9 Klimatyzacja przestrzeni kierowcy – odrębna
2.10 Pojemne bagażniki z obu stron oraz bagażnik z tyłu pojazdu, kubatura min 4,5 m/3
2.11 Mikrofon, monitor LCD /min 17 cali, 1nagłośnienie, radio 2DIN z DVD, USB oraz Bluetooth

2.12 Nawigacja GPS
2.13 Tempomat
2.14 Telma
2.15 Koło zapasowe pełnowymiarowe z felgą stalową, podnośnikiem i zestawem narzędzi fabrycznych
2.16 Komplet kół letnich plus zimowych z ozdobnymi kołpakami
2.18 Światła przednie i tylne w tym światła do jazdy dziennej w technologii FULL LED
2.19 Dodatkowe ogrzewanie postojowe elektryczne
2.20 Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika
2.21 Wielofunkcyjna kierownica
2.22 Komputer pokładowy
2.23 Homologacja Europejska
2.24 AEBS - pojazd automatycznie wyhamowuje podczas zagrożenia
2.25 Komplet pokrowców na wszystkie
2.26 Doświetlanie zakrętów, halogeny
2.27 Półki na bagaż podręczny
2.28 Ciemna kolorystyka wnętrza pojazdu
2.29 Kierunkowskazy dachowe
2.30 Amortyzowany fotel kierowcy wraz z podłokietnikiem
2.31 Kamera cofania z czujnikami przód tył (2x4)
III. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA
3.1 Komplet poduszek powietrznych kierowcy
3.2 Asystent ruszania na wzniesieniu
3.3 Asystent pasa ruchu
3.4 Winda elektrohydrauliczna dla wózka inwalidzkiego mocowana w tylnych drzwiach po prawej stronie pojazdu o udźwigu min. 350kg z UDT
3.5 Immobiliser + autoalarm z niezależnym zasilaniem
3.6 Miejsce dla wózka inwalidzkiego
3.7 System ABS, system ESP, system ASR
3.8 Zabezpieczenie otwarcia drzwi tylnych przez dzieci
3.9 Atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, niezbędne wzmocnienie powierzchni podłogi w miejscu mocowania wózka)
3.10 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
3.11 Podłoga antypoślizgowa w części pasażerskiej
3.12 Młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych
3.13 Szyba przednia ogrzewana elektrycznie
3.14 Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica min. 2kg, dodatkowo apteczka autobusowa
IV. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU KOMFORTU
4.1 Lusterko wsteczne wewnętrzne
4.2 Zamykany schowek w desce rozdzielczej
4.3 Zamek centralny ze zdalnym sterowaniem
4.4 Podgrzewany filtr paliwa
4.5 Wspomaganie układu kierowniczego
4.6 Poręcze i rączki przy drzwiach wejściowych
4.7 Czujnik deszczu /wycieraczki uruchamiana automatycznie przez czujnik deszczu?/
4.8 Kontrolka poziomu płynu spryskiwacza wycieraczek
4.9 System prowadnic z mechanizmem szybkiego mocowania siedzeń
4.10 Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
4.11 Sygnał nie zapiętego pasa bezpieczeństwa fotela kierowcy oraz pasażerów
4.12 Wskaźnik temperatury zewnętrznej i wewnętrznej
4.13 Tapicerka z tkaniny ciemnej
4.14 Sterowanie elektryczne szyby przedniej od kierowcy
4.15 Zestaw głośno mówiący
4.16 Klapy bagażników otwierane do góry
4.17 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
V. GWARANCJA
5.1 Książka serwisowa
5.2 Komplet kluczyków /min. 2 kpl./
5.3 Gwarancja min. 2 lat bez limitu kilometrów
5.4 Gwarancja mechaniczna i elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) minimum 24 miesiące
5.5 Pakiet ubezpieczeń OC/AC/NW na rok
5.6 Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące
5.7 Gwarancja nie krótsza niż 60 miesięcy na perforację blach nadwozia i podwozia –od daty odbioru faktycznego przedmiotu umowy
5.8 Serwis czas reakcji nie dłuższy niż 72 godziny od zgłoszenia na terenie Polski

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawia art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia o nieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie podstawowym wariant 1 bez negocjacji, którego przedmiotem jest dostawa busa dla gminy Warlubie na podstawie art. 255 pkt 1) w/w ustawy w związku z niezłożeniem żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Termin składania ofert upłynął o godz.11:30 w dniu 25 czerwca 2021 r. Otwarcie ofert wyznaczono na 25 czerwca 2021 r. na godzinę 12:00. Termin realizacji zamówienia: do 6 m-cy od daty wejścia w życie postanowień umowy. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania oraz w BIP kwotę jaka zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia tj.: 440.000,00 zł /słownie: czterysta czterdzieści tysięcy zł 00/100/.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.