Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386182246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionek 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896243388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgkim-kamionek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkim-kamionek.pl/stronadomowa.aspx
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarko wodno-kanalizacyjna, gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae618925-1653-4389-85dd-e19c166977fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094383/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK.230.2.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw silnikowych do pojazdów służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. zo.o. w okresie od 23.09.2024r. do 22.09.2025r. ze stacji paliw o której mowa poniżej w punkcie 4.8, w asortymencie:
a) olej napędowy standardowy około 50.000,00 litrów;
b) olej napędowy zimowy o polepszonych parametrach niskotemperaturowych około 10.000,00 litrów
c) benzyna bezołowiowa Pb 95 około 5.000,00 litrów;
4.2. Oferowane paliwa muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1314);
4.3. W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnych rodzajów paliw.
4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu umowy w ilości i zakresie określonym jak wyżej, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu stałego upustu Wykonawcy.
4.5. Z tytułu nie zrealizowania podanych przez Zamawiającego ilości paliwa Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
4.6. Dopuszcza się możliwość tankowania paliw do kanistrów Zamawiającego.
4.7. Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów objętych dostawą paliw, wynikającą z prowadzonej działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.z o.o.
4.8. Miejscem tankowania będzie wskazana w ofercie Wykonawcy stacja paliw zlokalizowana w odległości nie większej niż 20 km od adresu siedziby Zamawiającego .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317073,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317073,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317073,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Import, Export, handel, Usługi, Komis Teresa Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451271029
7.3.3) Ulica: Kamionek 25A
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317073,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-23 do 2025-09-22INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- dostawa wykładziny
- Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzenia kserograficznego
- Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług sprzątania w siedzibie oraz na terenach przyległych do siedziby Sądu Rejonowego w Szczytnie w 2026 i 2027 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Szczycieńskiego z podziałem na zadania w sezonie zimowym 2025/2026
- Bieżące utrzymanie dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Szczytno w 2025 roku.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw samochodowych
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
- "Zakup paliw płynnych (ON i PB95) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętów silnikowych będących w dyspozycji GPGK Sp. z o.o. w Poniatowej"
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





