eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczna › Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzylesiu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzylesiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 191A

1.5.2.) Miejscowość: Tuczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833771003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatuczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzylesiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f255627-46e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004031/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzylesiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271167/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzylesiu.
Pojazd fabrycznie nowy z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych 9-cio osobowy, powinien spełniać wymagania obowiązujących na terenie Polski
i dotyczących dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego aktów prawnych oraz być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich wyposażenia (Dz.U. z 2020 r. poz. 1886 z pózn. zm.) i posiadać polskie świadectwo homologacji.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do:
− Dostarczenia opisu technicznego pojazdu (w języku polskim),
− Dostarczenia instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim
− Dostarczenia wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji pojazdu;
− Gwarancję jakości producenta pojazdu potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
− Gwarancję jakości wykonawcy na okres zgodny z treścią oferty oraz § 7 umowy, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
Samochód stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia nie stanowił ekspozycji.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z SWZ Zamawiający określił termin składania ofert na dzień 30.11.2021 r. godz. 10:00. Zgodnie z SWZ otwarcie ofert miało nastąpić w dniu 30.11.2021 r. o godz. 10:30. Zamawiający, z powodu awarii systemu informatycznego, nie był w stanie otworzyć ofert, które wpłynęły na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP. W związku z powyższym w dniu 30.11.2021 r. Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania poinformował wykonawców o zmianie terminu otwarcia ofert na dzień 02.12.2021 r., godz. 10:30 Zamawiający podejmował starania w celu usunięcia awarii i otwarcia ofert. W dniu ustalonym jako kolejny termin otwarcia ofert, tj. 02.12.2021 r., godz. 10:30, mimo podejmowanych prób, Zamawiającemu nie udało się dokonać ich otwarcia. Zamawiający podjął decyzję o otwarciu ofert niezwłocznie po usunięciu awarii i w związku z powyższym w dniu 02.12.2021 r. opublikował taką informację na stronie prowadzonego postępowania. Pomimo podjętych kolejnych prób, Zamawiający utracił dostęp do ofert złożonych przez wykonawców, przez co nie miał możliwości zapoznania się z ich treścią.

Ty samym wystąpiła wada postępowania, która jest nieusuwalna.

Jednocześnie, w myśl art. 58 §1 kodeku cywilnego, §1 czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.