Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087111/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118379 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu na budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu na budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37f70df-cff8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRKZ.271.8.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
a) wymianę istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, obróbkami koszy, kalenicy, okapów, attyk,
b) wymianę parapetów - 7 szt.,
c) wymianę rynien i rur spustowych,
d) wymianę instalacji odgromowej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy - Prawo Budowlane (w razie konieczności);
e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót
f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
g) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
h) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi;
j) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
l) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
m) sporządzenie dokumentacji odbiorowej.
W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.
Przyjęte w dokumentacji i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały, gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ. Przedmiar stanowi materiał poglądowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261310-0 - Kładzenie zaprawy
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111922,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192804,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111922,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARODACH Usługi Blacharsko-Dekarskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421632552
7.3.3) Ulica: Główna
7.3.4) Miejscowość: Pomysk Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 77-121
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARODACH USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE ARKADIUSZ EKMAN
jakie przetargi wygrała firma
ARODACH USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE ARKADIUSZ EKMAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111922,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Budowa drogi gminnej na odcinku Przyborzyce - Świątkowo
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Budowa oświetlenia drogowego w Bytowie ul. Wybickiego oraz w miejscowości Gostkowo
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.