eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie Gminy Koneck - część I Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118299 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie Gminy Koneck – część I Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Koneck

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542722302

1.5.8.) Numer faksu: 542722302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie Gminy Koneck – część I Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Święte

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bffb2fb-ad8b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002731/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Usprawnienie gospodarki wodnej na terenie gminy Koneck

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Dane ogólne
Na przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i kosztorysem inwestorskim składa się realizacja następujących robót:
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z oświetleniem, ogrzewaniem elektrycznym i zasilaniem szaf sterowniczych;
• wykonanie nowych posadzek oraz naprawy ścian wewnątrz Stacji wraz z wymianą wewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wymiarów otworów i położeniem glazury;
• wykonanie nowego ogrodzenia oraz bramy wjazdowej;
• wykonanie utwierdzenia nawierzchni przy załażeniu odprowadzenia wód opadowych w granicach nieruchomości;
• przebudowa wewnętrznego ciągu technologicznego uzdatniania wody wraz z wykonaniem filtrów i zestawów hydroforowych;
• przebudowa wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i wentylacyjnej.
2.2. Dane szczegółowe
Część budowlana:
• Stolarka okienna typowa PCV, kolor biały, wymagane U = 1,1 W/m2xK.
• Drzwi zewnętrzne stalowe, kolor szary, wymagane U = 1,5 W/m2xK.
• Brama stalowa, wymagane U = 1,5 W/m2xK.
• Tynki wewnętrzne cementowo – wapienne kl. III.
• Płytki ceramiczne (antypoślizgowe, chemoodporne) w pomieszczeniu w chlorowni do wysokości stropodachu w pomieszczeniu technicznym do wysokości 2,0 od poziomu posadzki.
• Płytki ceramiczne w pozostałych pomieszczeniach to gres antypoślizgowy.
• Podokienniki zewnętrzne i obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm.
• Malowanie farbami emulsyjnymi.
• Izolacja w posadzce na gruncie folia PE zgrzewna (wodochronna).
Cześć sanitarna:
• Demontaż armatury istniejącej oraz zbiorników technologicznych.
• Wykonanie przebudowy węzła socjalno – bytowego z wymianą instalacji i urządzeń białego montażu w budynku SUW.
• Przebudowa pomieszczenia i magazynu chloru.
• Wykonanie oceny stanu zbiornika retencyjnego.
• Wykonanie instalacji technologicznej SUW wraz z zestawem filtrów aeratora centralnego i zestawem hydroforowym.
• Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno – kanalizacyjnej i wentylacji oraz ogrzewania elektrycznego pomieszczeń.
• Ocena stanu zbiornika wód popłucznych.
Część elektryczna:
• Demontaż instalacji elektrycznej siłowej i oświetlenia ogólnego budynku.
• Wykonanie nowej instalacji zasilająco – sterującej.
• Wykonanie układów pomiarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964730,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część budowlaną, elektryczną i sanitarną


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.