eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118288 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@awl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa87440-e631-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ , https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie wskazanej powyżej, dotyczącej przedmiotowego postępowania. Pozostałe informacje techniczne i organizacyjne zamieszczono w rozdz. XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych we Wrocławiu, ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, tel. 261 658 134;
e-mail: kancelaria@awl.edu.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: joanna.kubiak@awl.edu.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) ustawa z 11.9.2019r. – Prawo zamówień publicznych; 2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; 3) ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP/370/BN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 244700,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego Działu Żywnościowego AWL w:
- Kuchni i Stołówce nr 1 przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Działalności Gastronomicznej przy ulicy Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Magazynie Żywnościowym przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Budynku Socjalnym Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego w m. raków Wielki;
- Górskim Ośrodku Szkolenia "Wysoki Kamień" m. Szklarska Poręba.

4.2.5.) Wartość części: 212550,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o poniższe kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania naprawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu, przeglądów, konserwacji i napraw drobnego sprzętu AGD Działu Żywnościowego AWL w:
- Kuchni i Stołówce nr 1 przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Działalności Gastronomicznej przy ulicy Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Magazynie Żywnościowym przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu;
- Budynku Socjalnym Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego w m. raków Wielki;
- Górskim Ośrodku Szkolenia "Wysoki Kamień" m. Szklarska Poręba.

4.2.5.) Wartość części: 32150,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o poniższe kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania naprawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usługi o podobnym charakterze (związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalne do niego) tj.: usługi, których przedmiotem była naprawa i konserwacja sprzętu gastronomicznego, chłodniczego lub drobnego sprzętu AGD w obiektach zbiorowego żywienia o stanie żywionych nie mniejszym niż 900 osób dziennie, o wartości nie mniejszej niż:
- w części I - jedna usługa o wartości minimum 100 tys. zł brutto lub dwie usługi o łącznej wartości na kwotę 100 tys. zł brutto,
- w części II - jedna usługa o wartości minimum 20 tys. zł brutto lub dwie usługi o łącznej wartości na kwotę 20 tys. zł brutto,

Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt).

b) dysponuje do realizacji umowy minimum osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niżej wymienione uprawnienia:
(dotyczy części I i II)
- Minimum 1 osobą, która posiada świadectwo kwalifikacyjne kat „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku eksploatacji.

Grupa 1
Spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty, montaż, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci.
Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
2. urządzenia elektrotermiczne;
3 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 1 i 2.

Grupa 3
Spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty, montaż,
Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe:
1. urządzenia do magazynowania paliw gazowych
2. sieci gazowe rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa
3. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa
4. przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW
5. aparatura kontrolno-pomiarowa urządzenia sterowania do sieci , urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 1,2,3,4

- Minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne kat „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru

Grupa 1
Spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty, montaż, kontrolno-pomiarowym
Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
2. urządzenia elektrotermiczne
3 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 1 i 2

Grupa 3
Spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty, montaż,
Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe:
1. urządzenia do magazynowania paliw gazowych
2. sieci gazowe rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa
3. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5 kPa
4. przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW
5. aparatura kontrolno-pomiarowa urządzenia sterowania do sieci , urządzeń i instalacji wymienionych w punktach 1,2,3,4

- Minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne kat „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty , montaż

Grupa 2 Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne. Spełniające wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty , montaż

1.sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
2. przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
3. urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW;
4. pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
5. sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych;
6. piece przemysłowe o mocy powyżej 50 kW;

- Minimum 2 osoby muszą posiadać certyfikat FGAZ – personalny wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do wykonywania niżej wymienionych czynności:
Kategoria I
a) kontrola szczelności stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach, zawierających co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych lub co najmniej 3 kg substancji kontrolowanych oraz zawierających co najmniej 10 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych lub co najmniej 6 kg substancji kontrolowanych w odpowiednio oznakowanych hermetycznie zamkniętych systemach, oraz
b) instalacja, konserwacja lub serwisowanie, a także naprawa i likwidacja stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach, zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane, oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła.

- Wykonawca musi posiadać minimum jedną osobę posiadającą aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną upoważniającą do pracy w bloku żywnościowym.

Wyżej wymienione świadectwa kwalifikacyjne uzyskane i spełniające wymogi Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. — Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625,z późn. zm.2)) oraz Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy — Prawo energetyczne Poz. 1208)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług, których przedmiotem była naprawa i konserwacja sprzętu gastronomicznego, chłodniczego lub drobnego sprzętu AGD w obiektach zbiorowego żywienia o stanie żywionych nie mniejszym niż 900 osób dziennie, o wartości nie mniejszej niż:
- w części I - jedna usługa o wartości minimum 100 tys. zł brutto lub dwie usługi o łącznej wartości na kwotę 100 tys. zł brutto,
- w części II - jedna usługa o wartości minimum 20 tys. zł brutto lub dwie usługi o łącznej wartości na kwotę 20 tys. zł brutto,
z podaniem opisu zakresu wykonywanych usług, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencji. W przypadku usług okresowych lub ciągłych wartość zrealizowanych usług przed upływem terminu składania ofert powinna być nie mniejsza niż wymagane wartości dla poszczególnych części. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ

Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt).

b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku Nr B do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr B do SWZ (integralna część SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.