eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaUtrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska. (2022)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska. (2022)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska. (2022)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757111f5-995f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-12/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 461860,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stałe utrzymanie zieleni na terenie miasta Środa Śląska od 21.03.2022r. do 30.11.2022r. zgodnie z załącznikami Nr 1 (bez względu na krotność prac koniecznych dla celów prawidłowej realizacji umowy ).
- Stałe utrzymanie zieleni na terenie miasta Środa Śląska od 01.12.2022 do 20.03.2023 załącznik Nr 2 (bez względu na krotność prac koniecznych dla celów prawidłowej realizacji umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 219264,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie trawy , pielęgnacja żywopłotów, pielęgnacja rabat obejmuje : ( dotyczy usług wykonywanych na zgłoszenie – załącznik Nr 3)
1. Koszenie trawy z mulczowaniem obejmujące :
1) zebranie luzu śmieciowego
2) koszenie trawy z mulczowaniem z wcześniejszym zbieraniem luzu śmieciowego na wysokość max
4- 5 cm,
2.Pielęgnacja żywopłotów formowanych obejmująca:
1) pielenie i spulchnianie ziemi wokół roślin
2) ukształtowanie pokroju sztucznego bez względu na jego szerokość tj. cięcie z trzech stron, górna
powierzchnia żywopłotu ma być prowadzona w jednej płaszczyźnie, krzewów zgodnie z ich naturalnym
pokrojem
3) w czasie wykonywania tej czynności należy usunąć suche gałęzie, suche liście, połamane, stare krzyżujące
się i zagęszczające.
4) Po wykonaniu prac teren należy uporządkować, powstałe odpady wywieść i zutylizować.
3.pielęgnacja rabat obejmuje:
pielenie i spulchnianie ziemi wokół roślin. Usuwanie przekwitłych kwiatostanów, usuwanie liści, poprawianie brzegów rabat i przycinanie krzewów.

9. Koszenie jednostronne poboczy dróg, rowów przydrożnych, grabienie liści obejmuje: ( dotyczy usług wykonywanych na zgłoszenie – załącznik Nr 3 A, )
1. Koszenie jednostronne poboczy dróg gminnych (do 2 m szerokości ) obejmujące:
1) zbieranie luzu śmieciowego
2) koszenie trawy z mulczowaniem na wysokość max 4-5 cm,
2. Grabienie liści obejmujące:
1) grabienie liści, uschniętych traw, likwidacja kretowisk,
2) po wykonaniu prac, odpady należy wywieź i zutylizować.

3. Koszenie rowów przydrożnych ze wcześniejszym zbieraniem luzu śmieciowego.

10. Zbieranie luzu śmieciowego na zgłoszenie (załącznik nr 3 B)
1. Zbieranie luzu śmieciowego – wg stawki godzinowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 207626,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie zieleni na terenie cmentarza komunalnego i cmentarza Armii
Radzieckiej w Środzie Śląskiej na zgłoszenie ( załącznik nr 4).
1. Koszenie trawy obejmujące:
1) koszenie trawy na wysokość max 4-5 cm,
2) grabienie liści .
2. Grabienie obejmujące:
1) grabienie liści, uschniętych traw, likwidacja kretowisk,
2) po wykonaniu prac, odpady należy wywieź i zutylizować
Prace uważa się za wykonane, jeżeli liście zostaną usunięte z całej powierzchni przeznaczonej do grabienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 6663,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mulczowanie terenów zielonych na obszarze miasta i gminy Środa Śląska
na zgłoszenie (załącznik nr 5)
1. Mulczowanie zieleni obejmujące:
1) mulczowanie na wysokość max 4-5 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 28306,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187037,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1494519,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187037,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 913158571

7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187037,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172156,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270013,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172156,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131587571

7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172156,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5283,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14285,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5283,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131587571

7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5283,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska” CZĘŚĆ IV – Mulczowanie terenów zielonych na obszarze miasta i gminy Środa Śląska na zgłoszenie od dnia 21.03.2022r. do 20.03.2023r.
Nr postępowania: WZP 271.8-12/22 w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 ze zm.)
Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy .
Uzasadnienie
W dniu 10 marca 2022 r. w przedmiotowym postępowaniu na część IV, zostały złożone dwie oferty przez wykonawców:
Oferta nr 1
Nazwa (firma) Wykonawcy
Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
Siedziba, adres Wykonawcy
ul. Winogronowa 34, 55-300 Środa Śląska
Cena ofertowa:
29.181,60 złotych brutto
Czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych:
1 godzina
Termin płatności:
27 dni

Oferta nr 3
Nazwa (firma) Wykonawcy
FBSerwis Wrocław Sp. z o.o.
Siedziba, adres Wykonawcy
ul. Atramentowa 10, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce
Cena ofertowa:
23.677,92 złotych brutto
Czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych:
1 godzina
Termin płatności:
21 dni

Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia części IV tj.  Kwotę 22.500,00 złotych brutto.
Zgodnie z Rozdziałem 20 - SWZ kryteriami oceny ofert były cena (waga - 60%), czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych (waga- 30 %), termin płatności (waga- 10 %)
Zamawiający informuje, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że na podstawie z art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23677,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29181,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.