Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00370675/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg w Gminie Łapy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857152251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5740531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg w Gminie Łapy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1880d970-8e5e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026503/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i przebudowa dróg w gminie Łapy w ramach programu Polski Ład – Edycja I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.7013.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Przebudowa ul. Polnej w Uhowie w następującym zakresie:- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową,
- wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- budowa zjazdów do działek,
- budowa chodników,
- budowa robót wykończeniowych,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 671443,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Przebudowa ul. 1-go Maja w Uhowie w następującym zakresie:- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie zbiornika odparowującego,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- budowa zjazdów do działek,
- budowa robót wykończeniowych,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 2531854,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III - Przebudowa ul. Letniej i ul. Witosa w Łapach w następującym zakresie:- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową w tym telekomunikacyjnej,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- budowa zjazdów do działek,
- budowa chodników,
- budowa robót wykończeniowych,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 876675,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV – Przebudowa dróg na Osiedlu Cukrowniczym w Łapach w następującym zakresie:- wykonanie robót budowlanych na Osiedlu Cukrowniczym zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- budowa zjazdów do działek,
- budowa chodników,
- budowa robót wykończeniowych,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami.
Parking przy ul. Cmentarnej został wykonany w ramach innego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 2516192,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V - Przebudowa ul. Konwaliowej i ul. Różanej w Łapach w następującym zakresie:- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- budowa zjazdów do działek,
- budowa chodników,
- budowa robót wykończeniowych,
- wykonanie oznakowania,
- wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 1940419,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757202,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1259520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757202,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Marcin Gryko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-145-73-91
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie: branży teletechnicznej wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na dzień składania oferty nie dokonano wyboru podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757202,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2744846,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2744846,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2744846,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBGM Gryko Kamila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-087-15-56
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie: branży teletechnicznej wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na dzień składania oferty nie dokonano wyboru podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2744846,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839713,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839713,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839713,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Marcin Gryko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-145-73-91
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie: branży teletechnicznej wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na dzień składania oferty nie dokonano wyboru podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 839713,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140874,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140874,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBGM Gryko Kamila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-087-15-56
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie: branży teletechnicznej wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na dzień składania oferty nie dokonano wyboru podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140874,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2050699,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2092170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2050699,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Marcin Gryko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-145-73-91
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie: branży teletechnicznej wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na dzień składania oferty nie dokonano wyboru podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2050699,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej przez 36 miesięcy
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.