Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118132 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 439 w miejscowości Sułów do granicy powiatu w miejscowości Gruszeczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713840704
1.5.8.) Numer faksu: 713840704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 439 w miejscowości Sułów do granicy powiatu w miejscowości Gruszeczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aaa9c49-b48b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 439 w miejscowości Sułów do granicy powiatu w miejscowości Gruszeczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.7134.53.2021.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1647700,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 439 w miejscowości Sułów do granicy powiatu w miejscowości Gruszeczka, obejmującego wykonanie powierzchniowego zabiegu remontowego istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nakładki z betonu asfaltowego AC11S 50/70 po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego AC16W 50/70, długość odcinka 3,550 km:
1) Przedsięwzięcie obejmuje:
– opracowanie, wdrożenie i utrzymanie zastępczej organizacji ruchu na czas robót
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
– ścinkę zawyżonych poboczy średnio na szer. 1,00m i gr. 10cm
– frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego na gł. do 4cm w celu płynnego połączenia istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego z projektowaną nawierzchnią ze ściekiem przykrawężnikowym/krawężnikiem
– czyszczenie sfrezowanej i istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, skropienie sfrezowanej i istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2
– lokalne wyrównanie krawędzi jezdni mieszanką AC16W 50/70 w ilości100 ton
– wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 w ilości 100kg/m2 (lub wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70 na odcinku gdzie występuje chodnik lub na połączeniu projektowanej nawierzchni z istniejącą)
– skropienie wykonanej warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2
– wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm
– remont zjazdów (dopasowanie wysokościowe do nowej wysokości krawędzi jezdni (na dł. 1,0m od krawędzi jezdni), zakres prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie podłoża do Is≥0,97 i E2≥80MPa, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 20cm stabilizowanego mechanicznie, skropienie emulsją
asfaltowa w ilości 0,5kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm
– wykonanie remontu poboczy z kruszywa łamanego CNR 0/31.5 gr. 10cm i szer. 0,75m zagęszczonego mechanicznie
– uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.
4) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
5) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ).
6) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
7) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,
- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 988797,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090216,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 988797,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-13-95-883
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 988797,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dostawa zespoleń klasycznych, płyt blokowanych oraz zestawów do zabiegów ortopedycznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- REMONT TOALET W BUDYNKU B SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Remont ogrodzenia w Internacie Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.